تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروژه طلایه داران سرعین در 

ساعت: 10:02 منتشر شده در مورخ: 1396/10/10 شناسه خبر: 1269926

نایب رییس شورای شهر سرعین گفت:نباید دیگر بیش از این اجازه حاتم بخشی آبگرم گاومیش گلی که بعنوان یکی از پر آب ترین آب های گرم دنیا است را داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صادق احمد پور نایب رییس شورای شهر سرعین در گفت و گو با چشمه لر گفت:آب های درمانی هویت و حیات سرعین است  و باید در حفظ و حراست از آنها از هیچ تلاشی دریغ نکنیم .

وی افزود :نباید دیگر بیش از این اجازه حاتم بخشی آبگرم گاومیش گلی که  بعنوان یکی از  پر آب ترین آب های گرم  دنیا است را داد.

احمد پور تصریح : این چشمه به عنوان نمادآبگرم های استان و آبدرمانی تاریخی و اصیل  که بیشترین مراجعات گردشگران استان را نیز داراست نباید تبدیل به آبگیر کوچک شود .

نایب رییس شورای شهر سرعین تاکید کرد: ساری سو عملاً به فراموشی سپرده شده است که باید این آبگرم احیا شود و باید اعتراف کرد  پروژه طلایه داران به کما رفته و غیر قابل بازگشت است.

وی با اشاره به اینکه باید آبگرم ساری سو و قره سو به گاومیش گلی روانه شود، گفت: باید آبگرم آبدرمانی ها از آب پهنلو تامین و گاومیش گلی به حالت اولیه باز گردد و آبگرم پهنلو نیز باز گشایی و در اختیار عموم قرار گیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروژه طلایه داران سرعین در »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..