تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سخنرانان 9 دی در استان اردبیل چه گفتند

ساعت: 17:09 منتشر شده در مورخ: 1396/10/09 شناسه خبر: 1269613

تاکید بر حفظ وحدت و همدلی، بازخوانی عوامل فتنه، اقتصاد، اسلحه‌ای در دست دشمن برای به آشوب کشیدن ایران، از جمله موارد مهمی بودند که سخنرانان 9 دی امسال در استان اردبیل بر آن تاکید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، تاکید بر حفظ وحدت و همدلی، بازخوانی عوامل فتنه، اقتصاد، اسلحه‌ای در دست دشمن برای به آشوب کشیدن ایران،  از جمله موارد مهمی بودند که سخنرانان 9 دی امسال در استان اردبیل بر آن تاکید کردند.

سخنران مراسم 9دی در اردبیل:تقلب بهانه بود، جدال بر سر قدرت و خیانت بود

به گزارش آذرسلام، حسین مظفر معاون نظارت مجلس شورای اسلامی در سخنرانی مراسم گرامیداشت قیام و حماسه 9 دی ماه سال 88 در مصلی اردبیل که صبح امروز برگزار شد واقعه این روز را دفاع از ارزشهای انقلابی و مقابله با فتنه عنوان کرد.

سخنران گرامیداشت 9 دی اردبیل یادآور شد: انتظار می رود این روز هم برای فتنه گران و هم برای حماسه سازان درس عبرتی بوده باشد.

وی رویداد 9 دی را تلخ توصیف کرد و افزود: به بهانه تقلب و اعتراض انتخاباتی وارد صحنه شدند و لحظه ای که حمایت بیرون از مرزها، رسانه و مقامات کشورهای خارجی را دیدند بسرعت مخالفان را دور خود جمع کرده این اعتراض تغییر شکل و مسیر داد و به اردوکشی و رجز خوانی خیابانی تبدیل شد که هزینه های سنگینی در پی داشت.

مظفر با اشاره به راه اندازی کارناوالهای تبلیغاتی تخریبی، کانالهای ماهواره ای، شبکه های اجتماعی در حمایت از آشوبگران گفت: فتنه و شورش پررنگ تر شد البته ملت نیز پاسخ درخوری به نیت و اقدام آنها دادند.

*از اول هم تقلب واهی و بهانه بود و خود می دانستند!

معاون نظارت بر مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از اول هم تقلب بهانه واهی بود زیرا آنها می دانستند تقلب و تغییر آراء آن هم در انتخابات کشوری ریاست جمهوری ممکن نبوده علاوه بر اینکه اختلاف آرا نیز 11 میلیون رای است.

مظفر از جدال برای رسیدن به قدرت ریاست جمهوری به هر قیمتی در فتنه 88 خبر داد و گفت: راندن رقیب از صحنه و واجدین شرایط از طرفی و فعال شدن 17 سفارت خانه در تهران از طرفی دیگر بر شعله فتنه دمیدند که رسانه های بیگانه و جهانی نیز به حمایت آنان بر آمدند.

وی گفت: مقام معظم رهبری فرصت ها و نصیحت های زیادی به معترضان و سران فتنه ارائه فرمودند و دستور بررسی و بازشماری آرا صادر کردند و حتی با مدعیان تقلب نامزد ریاست جمهوری و نمایندگان انها جلسه گذاشتند؛ اما فتنه گران سرجای خود ننشستند و کار به مرحله ای رسید که به اماکن و نمادهای دینی و مقدس بی حرمتی و آتش زده شد.

*9دی ثابت کرد ملت همان ملت و انقلاب همان انقلاب و انقلابی همان رزمنده دفاع مقدس است

وی قیام مردم در 9 دی 88 را امتداد قیام مردم در انقلاب و دفاع مقدس ارزیابی و تصریح کرد: افرادی که خود رنگ و باطن عوض کرده اند پنداشتند ملت نیز با انها همراه خواهد بود اما کاسه صبر مردم با دیدن اغتشاش و نشانه رفتن اصل نظام به سر آمد.

مظفر با یادآوری فتنه های بنی صدر در 14 اسفند، فتنه 18 تیر و نیز فتنه 88 ملت را فریاد رس انقلاب معرفی کرد و گفت: راه درهم پیچیدن نسخه فتنه ها و نیز باز شدن مشت خائنین پرهیز از سطحی نگری، بصیرت، روشن بینی، تیزبینی و گوش به دستور ولی فقیه است.

*فتنه ممکن است با لباس، نماز، روزه و قران خوانی عرض اندام کند

معاون نظارت بر مجلس شورای اسلامی گفت: ممکن است فتنه با لباس "نماز گذاری"، "روزه داری" و تلاوت قرآن به میدان بیاید که راه تشخیص در این جا سخت و چشم دوختن به ولایت فقیه است.

مظفر با برشمردن مختصات و مولفه های بصیرت، "حق گرایی" و در محک حق قرار دادن افراد و شخصیت های کشور را معیار عنوان کرد و گفت: نباید معیار برای ما قدرت، موقعیت، شهرت مسئولان و یا سوابق آنها باشد بلکه معیار باید حق باشد و هر مسئولی در هر سمتی باید با معیار حق و حق طلبی سنجیده شود.

وی تصریح کرد: اگر زمانی شخصی و مسئولی با امام و در راه انقلاب بوده و بعدا تغییر مسیر و اشرافی گر شده، نباید موضع و سخنان او را عین حق پنداشت و حق را با او محک زد.

وی دومین مختصات بصیرت را اطاعت از رهبری و منتظر نشان دادن راه از سوی ولی فقیه برشمرد.

*فتنه گران مردم انقلابی را هم به کیش خود پنداشته بودند

مظفر خاطر نشان کرد: عده ای به اشتباه معتقدند اقتدار و قدرت رهبری کمتر از امام راحل و در زمان اول انقلاب است بلکه شرایط فعلی و شناسایی باطن و نیات افراد با اول انقلاب نیز بسیار فرق کرده و مدیریت و هدایت آن نیز ساده و اسان نیست.

وی در این باره گفت: زمان انقلاب یکدستی - همبستگی و تبعیت از امام مطرح بود اما اکنون عده ای دم از یار امام و انقلاب و رهبری می‌زنند اما در فتنه ها و توطئه ها نیز مشارکت و سردمداری می کند که مقابله با این نوع چهره ها ساده نیست.

معاون نظارت مجلس شورای اسلامی راه سوم حصول بصیرت را بیداری ملت، عدم غفلت، مشارکت مردم، حضور در صحنه و اقدام عملی به هنگام دانست و اذعان کرد: ملت ایران از این نعمت برخوردار بوده و نظام را از گردنه های فتنه های خطرناک و حساس به سلامت عبور داده اند.

*راهبرد پیش رو اطاعت از رهبری، مشارکت و اقدام به هنگام خواهد بود

مظفر راهبرد ملت حماسی ایران را در ادامه راه، اطاعت از رهبری، حضور بموقع در صحنه و اقدام به هنگام دانست و ادامه داد: قبول داریم که معیشت مردم دچار تنزل شده و ضعف اجرایی و مدیریتی نیز حاکم شده و این مطالبه ملت بحق و بجاست؛ اما دلیل نمی‌شود برخی مطالبه نماها به خیابان بریزند و شعار دهند که معلوم الحالند.

وی با هشدار و دعوت به بیداری مردم اظهار داشت: در ادامه این اعتراض ها مدیریت را خارج نشین ها بدست گرفته و با عوامل داخلی خود پیش برده اند.

سخنران مراسم گرامیداشت قیام 9 دی مردم در ادامه با انتقاد از غفلت مسئولان گفت: مسئولان به فرموده رهبری باید پاسخ گو باشند.

مظفری تاکید کرد: مسئولان نباید دنبال خوش گذرانی و ارتزاق و منافع شخصی باشند.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: برخی نمک انقلاب و نظام را می خورند و با حمایت مردم و رهبری به قدرت می رسند و از پشتیبانی رهبری در امور اجرایی نیز برخوردار می شود اما پس از مسئولیت نقش اپوزیسیون را بازی و بجای پاسخگویی، "مخالف‌ خوان" شده اند؛ اما رهبر معظم انقلاب با جدیت و درایت مدیریت امور خواهند کرد و مکر و حیله حیله گران به خودشان باز خواهد گشت.

 اقتصاد، اسلحه‌ای در دست دشمن برای به آشوب کشیدن ایران است

به گزارش سفیرمشکین، حجت‌الاسلام نجات فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در همایش 9 دی مشگین‌شهر با بیان اینکه دو جبهه استکبار به رهبری آمریکا و جبهه مقاومت به رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل یکدیگر قرار گرفته است، گفت: از اولین روز حرکت تفکر مقاومت، دشمنان اسلام تلاش کردند تا در مقابل این اندیشه قرار گیرند و همچنان در تلاش هستند.

فیاضی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی تنها انقلاب مردمی است که در مقابله با استکبار قدم محکم برداشته است چرا که جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که می‌تواند در مقابل استکبار ایستادگی کند.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران با سابقه دیرینه خود به این نتیجه رسیده بود که باید انتشار دهنده تفکر دینی در دنیا باشد و در این راستا گام برداشتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: جوانان جمهوری اسلامی ایران در طول هشت سال دفاع مقدس تمام توطئه‌های دشمنان اسلام را بر هم زدنند و امروز بر این جوانان افتخار می‌کنیم که توانستند در مقابل دشمنان ایستادگی کنند و امروز سربلند در عرصه‌های مختلف حاضر می‌شویم.

وی تصریح کرد: صدها توطئه بر علیه ایران اعمال شده و دشمن هر لحظه در حال توطئه بر علیه این کشور است چرا که ملت ایران تمام توطئه‌های دشمنان را به خود آنان بازگردانده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: براساس اعتراف خود غربی‌ها هر چه برای نابودی جمهوری اسلامی ایران هزینه می‌کنند اقتدار و محبوبیت جمهوری اسلامی ایران بیشتر می‌شود و این ایرانی ها هستند که خاورمیانه را در دست دارند.

وی افزود: آمریکا در خاورمیانه از جمهوری اسلامی ایران سیلی خورده و از آن زمان تاکنون در تلاش است تا با خونریزی، توطئه و تجاوز خود را در منطقه سربلند کند اما هر بار با شکست مواجه می‌شود.

فیاضی اظهار کرد: کجایند مدعیان حقوق بشر که در سکوت آنان هر 15 دقیقه یک نفر در یمن از گرسنگی تلف می‌شوند و 14 میلیون نفر در سوریه آواره و 350 هزار نفر به دست داعش سر بریده شدند، تمام این توطئه‌ها و اقدامات به دست استکبار جهانی محقق شده است.

وی گفت: در فتنه 88 استکبار با رمز "تقلب" فتنه‌ای به راه انداخت تا امنیت کشور را بر هم زنند و امروز با رمز "حضور در خارج چرا" وارد میدان شدند و توطئه‌ای دیگر می‌پرورانند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تاکید کرد: حماسه 9 دی متعلق به آحاد ملت ایران است چرا که اگر این حماسه محقق نمی‌شد استقلال کشور از بین می‌رفت و در رأس این فتنه آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفته بود و برخی افراد داخلی نیز در کمین این استکبار افتادند.

وی با اشاره به جریانات اخیر در بحث گرانی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی 10 سال در خصوص وضعیت اقتصادی و اقتصاد مقاومتی هشدار داد چرا که اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات اقتاد مقاومتی است که مسئولان باید دست به دست هم داده و مشکلاتن اقتصادی مردم را حل کنند چرا که نظام اسلامی نظام مردم سالاری دینی است.

فیاضی افزود: مسئولان باید آستین بالا زده و به جد پای کار باشند چرا که مشکلات اقتصادی کشور با 8 ساعت کار حل نخواهد شد لذا قوه و مجریه مقننه باید آستین بالا زده و با تمام قوا اقتصاد کشور را ساماندهی کند چرا که بستر لازم برای حل مشکلات اقتصادی کشور در داخل کشور وجود دارد.

وی تاکید کرد: بیکاری، اقتصاد و مشکلات معیشتی مردم عمده مشکلات این کشور است لذا هر کس قدمی برای اشتغال و اقتصاد کشور گتم بردارد با آرمان‌های شهدا همراه شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: 9 دی تجلی و ایستادگی ملت ایران در مقابل توطعه‌های دشمنان اسلام بود لذا مسئولان باید بستر لازم برای دفاع از کشور را فراهم کنند چرا دشمن با اقتصاد در تلاش است تا ایران را به آشوب بکشد.

وظیفه امروز ملت ایران همراهی با رهبر معظم انقلاب است

 حجت الاسلام والمسلمین حسین نوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل در سخنانی در جمع مردم ولایتمدار خلخال گفت: فتنه 88 نتیجه 20 سال تهاجم فرهنگی دشمن بود؛ در این فتنه، دشمن با تمام امکانات به صحنه آمد که با بصیرت امت و تدبیر ارزشمند رهبر انقلاب پاسخی دندان شکن دریافت کرد.

نوری اضافه کرد: دشمن می خواست با همراهی فتنه گران داخلی با تضعیف نظام وانقلاب و چهارچوب نظام بار دیگر در بدنه انقلاب رخنه کند که  هوشیاری ملت به خودکامگی منافقان داخلی و خارجی پایان بخشید .

وی وظیفه امروز ملت ایران را همراهی با رهبر معظم انقلاب و وحدت همه جانبه در ادامه استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد .

 سرهنگ دوم جهانبخش عطایی فرمانده سپاه خلخال نیز اراده استوار ملت ایران را به همراهی نظام دانست وگفت: این ملت که رهبری همچون سید علی و فرهنگی همچون عاشورا دارد هرگز در مقابل فتنه گران و منافقان تسلیم نخواهد شد.

عطایی بر لزوم بصیرت امت واحد ایران اسلامی تاکید و بر همراهی با نظام و انقلاب اسلامی برای حفظ دستاورد امام راحل و رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر تاکید کرد.

در حاشیه این مراسم مردم ولایتمدار خلخال در پاسخ به یاوه گویی استکبار و معاندان داخلی وخارجی شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند .

تاریخ جرم سران فتنه را هیچگاه فراموش نخواهد کرد

 به گزارش صبح مغان، پیش از ظهر امروز شنبه به مناسبت سالروز حماسه 9 دی تجمع عظیمی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسجد جمعه شهر مرزی بیله سوارمغان برگزار شد.

سرهنگ اصغری از فرماندهان سپاه و کارشناس مسایل فرهنگی و سیاسی استان اردبیل در این مراسم با تشریح آیاتی از قران کریم در خصوص فتنه و نفاق، ماجرای فتنه 88 را از ابتدا تا انتهای ان تشریح و به حاضران تبیین کرد.

وی با بیان اینکه فتنه گران و سران فتنه اخوت و برادری را شقه کردند، اظهار داشت: قانون شکنان در این فتنه، ۸ماه کشور را مختل کردند و میخواستند دوباره دیکتاتوری را بر کشور حاکم کنند.

سرهنگ اصغری با اشاره به حوادث رخ داده مختلف در طول ۴۰سال گفت: 9 دی را مردم خلق کردند و تاریخ جرم سران فتنه را هیچگاه فراموش نخواهد کرد.

تحلیلگر مسایل فرهنگی و سیاسی استان گفت: فتنه گران دنبال براندازی نظام بودند اما بصیرت مردم در 9 دی آرزوی انها را به گور برد.

وی یادآور شد: هر چند دشمنان در پی کشیدن نقشه علیه جمهوری اسلامی هستند اما به فرموده رهبر معظم انقلاب به فضل الهی جمهوری اسلامی، آمریکا را از بین خواهد برد.

 سرهنگ پاسدار اختری فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار نیز در ابتدای این مراسم در بیاناتی به تشریح جزییات فتنه 88 پرداخت و از حماسه 9 دی به عنوان خاتمه دهنده فتنه یاد کرد و گفت: 9 دی بساط فتنه را به طور کامل جمع کرد.

پس از این مراسم اقشار مختلف مردم با شرکت در راهپیمایی با شکوه حماسه 9 دی بار دیگر با آرمانهای امام و رهبری و شهدا تجدید میثاق کرده و بی حرمتی فتنه گران به عاشورا ، انقلاب اسلامی و رهبری را در سال ۸۸ بار دیگر محکوم کردند.

مردم و مسئولان بیله سوار در این راهپیمایی که از مسجد جمعه تا فلکه شهرداری این شهر برگزار شد، شعارهای مرگ بر قتنه گر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست سردادند.

بیله سوار در 180 کیلومتری شمال استان اردبیل واقع شده و هم مرز با کشور جمهوری آذربایجان است.

حماسه ۹ دی پیروزی بصیرت مردم بر فتنه آمریکایی بود

به گزارش ارس تبار،حجت الاسلام "سید محمد سید سیاح"امروز در مراسم گرامیداشت حماسه بزرگ 9 دی اصلاندوز با قدردانی از حضور پرشوه مردم ،مسئولان و عشایر غیور منطقه در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی گفت:حماسه 9 دی نماد بصیرت و ولایتمداری ملت ایران است که با حضور پرشور خود فتنه را در نطفه خفه کردند.

وی با اشاره به روشنگری های مقام معظم رهبری افزود:امروز اطاعت از مقام معظم رهبری اطاعت از حضرت ولیعصر(عج) است و اعتقاد داریم ولایت ولی امر ولایت علوی و نبوی است و دستور مقام معظم رهبری را عین حضرت امام زمان(عج) واجب می دانیم.

مسئول بسیج طلاب و امور روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به تبیین فتنه سال 88 و حماسه بزرگ 9 دی پرداخت و گفت:فتنه سال 88 یک وقایع تاریخی بود، قرآن کریم وقایع تاریخی و فتنه ها را بیان و نقل کرده است.

حجت الاسلام سیدسیاح با بیان اینکه برگزاری گرامیداشت حماسه 9 دی و یادآوری فتنه سال 88 مصونیت می آورد، گفت:از خدا شاکریم با حضور با غیرت ملت ایران فتنه سال 88 دفن شد.

وی خاطر نشان کرد:هر چقدر در راه آرمانهای انقلاب جهاد می کنیم این فتنه ها خواهد بود اگر دوباره فتنه ای به راه انداخته شود حماسه 9 دی تکرار می شود.

این مسئول با اشاره به نقش ضد انقلاب در تحریک دشمنان در ایجاد فتنه گفت:ملت ایران در 9 دی سال 88 حماسه خلق کردند و این بخاطر رهنمودهای مقام معظم رهبری بود.

حجت الاسلام سیدسیاح هدف فتنه گران را براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت:آنهاییکه فتنه را ایجاد کردند دغدغه دینی نداشتند و انگیزه آنها دنیاگرایی بود.

وی دروغ و تهمت،بی بصیرتی،شبهه افکنی و فضاسازی رسانه ای را از جمله ابزارهای فتنه گران در سال 88 عنوان کرد و گفت:پیام حماسه 9 دی بصیرت بوده و اگر می خواهیم از فتنه آینده نجات یابیم تنها راهش بصیرت است.

مسئول بسیج طلاب و امور روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، 9 دی را پیروزی بصیرت مردم بر فتنه آمریکایی دانست و گفت:مدیریت و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری، الگو برداری از حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و بصیرت مردمی از عوامل خلق حماسه 9 دی بود.

حجت الاسلام سید سیاح با بیان اینکه مردم دیدند امنیت کشور قربانی می شود، افزود:اگر شهدای مدافع حرم به سوریه نمی رفتند و فتنه داعش را خفه نکرده بودند معلوم نبود چه بلایی به سر کشور می آمد.

وی آمریکا و هم پیمانانش،سران فتنه و ضد انقلاب را سه ضلع فتنه سال 88 عنوان کرد و گفت:فتنه88 هزینه بسیار سنگینی برای کشور وارد آورد که تعدادی از آنان قابل جبران نیست.

مسئول بسیج طلاب و امور روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود:خدا را شاکریم نعمت ولایت را به ما داده است نه تنها دوستان بلکه دشمن نیز به عظمت رهبری اعتراف می کنند.

حجت الاسلام سید سیاح در پایان یکی از مهمترین عوامل تحریم های دشمن را سران فتنه و فتنه گران دانست و گفت:درست است که از اول انقلاب تاکنون دشمن با راههای مختلف ما را تحریم می کند،اما لیست سیاه تحریمها در سال 89 وضع شد که علت وضع شدیدترین تحریمها بر علیه کشورمان همان فتنه سال 88 بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سخنرانان 9 دی در استان اردبیل چه گفتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..