تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینفوگرافی؛ بصیرت از نگاه رهبر معظم انقلاب

ساعت: 17:02 منتشر شده در مورخ: 1396/10/09 شناسه خبر: 1269231

یکی از موضوعاتی که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی طی چند ماه اخیر به طور جدی بر آن تاکید داشته اند ،مفهوم «بصیرت »و ضرورت برخورداری و بهره مندی از آن به عنوان «تنها راه برای گمراه نشدن در گردو غبار ایجاد شده بر اثر فتنه » است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ابصارخبر، یکی از موضوعاتی که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) همواره به ویژه طی چند ماه اخیر در بیشتر فرمایشاتشان به طور جدی بر آن تاکید داشته اند، مفهوم «بصیرت »و ضرورت برخورداری و بهره مندی از آن به عنوان «تنها راه برای گمراه نشدن در گردو غبار ایجاد شده بر اثر فتنه » است.

از همین روست که رهبری انقلاب داشتن بصیرت کامل نسبت به دشمن را تنها راه نجات کشورهای اسلامی از زورگویی، اشغال و سلطه‌گری استکبار جهانی و بازگشت به اسلام ناب محمدی می‌دانند و تاکیددارند ملت‌های مسلمان باید ترفندهای استکبار را درک کنند.

گروه گرافیک پایگاه خبری تحلیل ابصارخبر با بهره گری از بیانات رهبر انقلاب در قالب اینفوگرافی به تبیین بصیرت، چرایی، چگونگی،راه های کسب بصیرت و نتایج عدم توجه به بصیرت پرداخته است.

دانلود فایل اینفوگرافی 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینفوگرافی؛ بصیرت از نگاه رهبر معظم انقلاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..