تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فتنه گران حال و آینده را به زباله دان تاریخ می فرستیم/دولت منویات اقتصادمقاومتی رهبر را عملیاتی کند

ساعت: 15:49 منتشر شده در مورخ: 1396/10/09 شناسه خبر: 1269513

گزیده سخنرانی های مراسم 9 دی در شهرستان های خراسان شمالی:

سالروز حماسه نهم دی ماه همزمان با سایر نقاط کشور در استان خراسان شمالی برگزار شد، سخنرانان این گردهمایی ها در سخنان خود بر لزوم هوشیاری در برابر فتنه گران تاکید کردند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصر اترک،حجت الاسلام علی اکبر نوایی، معاون فرهنگی و اجتماعی حوزه علمیه خراسان در سالروز گرامی داشت حماسه 9 دی ماه در جمع مردم شهر بجنورد در مسجد انقلاب اظهار کرد: حوادث سال 88 عبرت های بسیاری را پیش روی ما گذاشت که باید از آنها درس بگیریم.

حجت الاسلام نوایی در تشریح فتنه سال 88 عنوان کرد: با توجه به اینکه در تمامی نقاط دنیا، انتخابات برگزار می شود، با این وجود، انتخابات ایران قابل مقایسه با انتخابات دیگر نقاط دنیا نیست.

وی افزود: انتخابات در ایران با ایمان، عشق، دلدادگی همراه است و یک تکلیف دینی و ایمانی شمرده می شود و در سال 88 نیز مردم انتخاباتی را رقم زدند که آن انتخابات در منظر الهی انجام شد و 40 میلیون ایرانی در پای صندوق های رای حضور یافتند که تاکنون نمونه آن در دنیا اتفاق نیفتاده است.

با این وجود، وی تصریح کرد: قرار نیست که وقتی انتخاباتی برگزار می شود و رقبا رای نیاوردند، طرفداران رقیبان رای نیاورده وارد خیابان ها شوند و درون خیابان ها نظر و رای شیطانی خود را فریاد بزنند که البته در هیچ جای دنیا چنین رفتاری صورت نمی گیرد.

حجت الاسلام نوایی افزود: پس از انتخابات سال 88 بنیادهای استعماری و استکباری از جمله سیا و موساد با استفاده از این فرصت و در سایه فتنه آشوب گران براندازی اصل نظام را نشانه گرفتند.

وی گفت: این فتنه، بالاتر از فتنه خوارج، نهروان، جمل، صفین، صابات مدائن و بنی امیه و ... بود.

وی اتحاد دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در عین اختلافی که با هم دارند را از دیگر درس های عبرت حوادث سال 88 برشمرد و گفت: حوادث آن سال نشان داد که دشمنان این نظام برای دست یابی به اهداف خود با هم متحد هستند که البته آشوب گران بی بصیرت داخلی هم به جمع آنها پیوستند.

با این وجود، معاون فرهنگی و اجتماعی حوزه علمیه خراسان تصریح کرد: در مقابل، حماسه آفرینان 9 دی ماه نیز با همدلی، وحدت و یکدلی نشان دادند که قادر هستند با اتحاد با یکدیگر تمامی توطئه ها را از بین ببرند.

در عین حال، وی خاطر نشان کرد: در آن حوادث جاهلان و افراد بی بصیرت آلت دست جریان های شیطانی قرار گرفتند که در مقابل، ملت ایران و روحانیت شیعه بصیرت و آگاهی را پرچم حرکت خود قرار دادند.

وی در ادامه به تجمعات اعتراض آمیز روزهای اخیر در کشور نیز اشاره کرد و گفت: عده ای به نام مشکلات اقتصادی به خیابان ها آمده اند، اعتراض می کنند، حال به دولت اعلام می کنیم که چرا منویات مقام معظم رهبری را در مورد برنامه اقتصاد مقاومتی عملیاتی نمی کنید.

حجت الاسلام نوایی خواستار شد: دولت به اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی عمل کند و به بیان شعارها اکتفا نکند.

افزون بر این، وی خاطر نشان کرد: فریب خوردگان همچون کروبی، موسوی و خاتمی هرگز معیار و شاخص حرکت نیستند که البته معیار و شاخص حرکت مقام معظم رهبری است.

وی افزود: تنها گذاشتن رهبر، موجب وارد شدن ضربات جبران ناپذیر بر تاریخ اسلام است.

معاون فرهنگی و اجتماعی حوزه علمیه خراسان در ادامه گفت: به مقام معظم رهبری می گوییم که ملت غیور، شهید پرور، حماسه آفرین ایران فقط با انگشت اشاره شما حرکت خواهند کرد و تا فدا کردن آخرین نفس های خود به راه ولایت مداری ادامه خواهند داد.

وی همچنین با اشاره به سالروز حماسه روز 9 دی ماه اظهار کرد: آن حماسه، حماسه ای خود جوش بود و حماسه آفرینان آتش به اختیار دوباره با رهبری بیعت کردند.

 

دشمنان نظام در سراشیبی سقوط هستند

حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی نیز در سالروز گرامی داشت حماسه 9 دی ماه در جمع مردم شهر بجنورد در مسجد انقلاب نیز عنوان کرد: 22 بهمن ماه سال 57 اولین انقلاب، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا دومین انقلاب و حماسه 9 دی ماه نیز سومین انقلاب در نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

به گفته حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی، حوادث سال 88 که براندازی اصل نظام را نشانه گرفته بود، مردم آتش به اختیار این نظام به میدان آمدند و با حماسه خود کودتای فتنه گران را از بین بردند.

وی افزود: امروز نیز همه جمع شده ایم تا به حضرت امام زمان ( عج ) بگوییم که سه انقلاب را پشت سر گذاشته ایم، حال منتظر انقلاب شما هستیم.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر مقام معظم رهبری فرمان دهد، این ملت همانطور که ریشه داعشی ها را خشکاند، دوباره می توانند نقش آفرینی کنند و به کسانی که بخواهند به هر بهانه ای شورش کنند، اجازه نخواهند داد تا بلوایی دوباره را راه بیندازند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: در حال حاضر دشمنان این نظام در سراشیبی سقوط قرار گرفته اند و حرف اول را ملت انقلابی، جبهه مقاومت و راه روشن مقام معظم رهبری می زند.

 

 

برخی مدیران به وظایف شان عمل نمی کنند

به گزارش پایگاه خبری آشخانه، محمد یاران دادستان مرکز استان خراسان شمالی در تجمع سالروز حماسه 9دی مردم شهر آشخانه که در محل مسجد جامع برگزار شد، عنوان کرد: حماسه 9دی پاسخ ملت ایران به بازی ها و جریانات سیاسی داخلی و ایستادگی و پایبندی بر ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی بود.
وی تصریح کرد: ملت ارزشی ایران در 9 دی به تبعیت از ولایت به پا خواستند برای آنکه به جهانیان اثبات کنند که بر ولایت پذیری و انقلابی گری استوارند.
دادستان مرکز استان خراسان شمالی با بیان این که حرکت زلال مردم در حماسه 9 دی سال 88 بیانگر ماندگاری انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران بود، خاطر نشان کرد: ان شاء الله حکومت انقلاب اسلامی به حکومت مهدوی و منجی عالم بشریت متصل گردد.
یاران با تاکید بر مسئولان نظام و مردم به هوشیاری، بصیرت و ایستادگی در مقابل توطئه های دشمن، اظهار کرد: امروزه فضاهای شبکه مجازی بیگانه در حال حمله و براندازی ملت و حکومت است و با تحلیل و تبلیغات پوچ درصدد تضعیف انقلاب هستند.
وی با بیان این که برخی مدیران نه تنها به وظیفه خودشان عمل نمی کنند، بلکه خیانت هم می کنند، خاطر نشان کرد: ما در برخورد با مسئول و مدیر فاسد ابایی نداریم، چرا که برای انقلاب ما، امام (ره)، مقام معظم رهبری، شهدای ما و مردم خون دل ها خورده اند.

به گزارش سپهرآیین ،  قاسم جعفری نماینده سابق مردم بجنورد در مراسم گرامی داشت روز 9 دی ماه در اسفراین گفت: ملت ایران در طول تاریخ همیشه ثابت کرده اند که تاریخ ساز هستند و برای این تاریخ سازی هزینه های زیادی داده اند و اوج این تاریخ سازی 22 بهمن 57 بود که با  اسلام و استقلال خواهی  مردم باعث پیروزی این انقلاب شد.

 

 

وی گفت:  دشمنان از همان ابتدا پیروزی انقلاب با برنامه ریزی و اراده قوی در پی نابودی این انقلاب بوده اند و مصداق های بارز آن می توان به شورش های خیابانی در زمان انقلاب،جنگ تحمیلی و فتنه 88 اشاره کرد.

دکتر جعفری افزود : ثمره اصلی انقلاب اسلامی مردم سالاری دینی است و به همین خاطر مردم با شرکت در انتخابات ها به دنبال تعین سرنوشت خود هستند که در سال 88 نیز با حضور حداکثری این را ثابت کردند که بعضی در داخل و خارج از کشور این حضور حداکثری را تحمل نکردند و با بهانه های مختلف به دنبال براندازی نظام بودند.

 

نماینده سابق مجلس با اشاره به حماسه حضور مردم در 9 دی ماه 88 تصریح کرد: بزرگترین پیام نه دی قیام و حضور یک ملت برای اقامه یک شعایر اخلاقی در مقابل بی اخلاقی ها بود.

وی با اشاره به سخنان رهبری در جمع برگزار کنندگان مراسم نه دی ماه گفت: کسانی که  یک زمانی در کشور مسئولیت داشتند و یا دارند و یکسری امکانات در دست آن ها است ، حق ندارند در نقش اپوزیسیون باشند.

قاسم جعفری با تشریح انواع فتنه ها بیان نمود: یکی از این فتنه ها فتنه دینی است که دشمنان با سو استفاده از جهل مردم اعتقادات مردم را در برابر هم قرار می دهند که در فتنه 88 دیدیم  در روز عاشورا بر علیه مقدس ترین اعتقادات مردم نیز شعار دادند.

وی ادامه داد: در سال 88 یک طرف کسانی بودند که می گفتند ما از ابتدا در تمام قضایای انقلاب با امام بوده ایم و حتی نخست وزیر امام بودده ایم و در طرف دیگر بچه های انقلابی و مذهبی بوده اند و این باعث شد بعضی از مردم فریب بخورند.

نماینده سابق بجنورد با انتقاد از سیاست های دولت در بحث اقتصاد مقامتی و  برجام  گفت: متاسفانه برجام هیچ دستاوردی برای ما نداشت و در زمان مذاکرات هیچ اقتداری نداشتیم و معنای اقتدار صحبت های رهبری در مقابل رئیس جمهور روسیه و یا اقتدار قاسم سلیمانی در جواب ندادن نامه رئیس موساد است و نه چهچه کردن با وزیر امورخارجه و رئیس جمهور آمریکا است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فتنه گران حال و آینده را به زباله دان تاریخ می فرستیم/دولت منویات اقتصادمقاومتی رهبر را عملیاتی کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..