تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گردهمایی باشکوه مردم خراسان شمالی در سالروز حماسه ۹ دی

ساعت: 15:46 منتشر شده در مورخ: 1396/10/09 شناسه خبر: 1269466

مردم ولایتمدار خراسان شمالی همراه با سایر هموطنان مان در سالروز حماسه بزرگ 9دی در اجتماع با شکوهی به مناسبت بزرگداشت این حماسه بزرگ؛ در مسجد انقلاب گردهم آمدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  عصر اترک، به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی تجمع باشکوهی توسط مردم مومن مرکز استان خراسان شمالی در محل میدان شهید تا مسجد اتقلاب بجنورد برگزار شد.

 

راهپیمایان با سردادن شعار مرگ بر فتنه گر، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشتند و هوشمندی، وقت شناسی، بصیرت و دشمن شناسی خود را به همگان نشان دادند.

 

علاوه بر بجنورد، تجمع باشکوه حماسه ۹ دی صبح امروز شنبه در شهرستان‌های اسفراین، فاروج، آشخانه و راز نیز برگزار شد.

 

برپایه این گزارش در مراسم ۹ دی علاوه بر حضور اقشار مختلف مردم، ائمه جمعه و جماعت اهل تسنن و تشیع، جانبازان و ایثارگران، دانشجویان و خانواده شهدا حضور داشتند.

 

لازم به ذکر است این مراسم در شهرستان‌های شیروان و جاجرم پس از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

 

 

 

 

 

حضور مردم اسفراین،

 

 

حماسه حضور مردم فاروج

 

حماسه حضور مردم گرمه

حماسه حضور مردم مانه و سملقان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گردهمایی باشکوه مردم خراسان شمالی در سالروز حماسه ۹ دی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..