تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فصل دوم تور بزرگ The Grand Tour Season 2 2017

دانلود فصل دوم تور بزرگ The Grand Tour Season 2 2017 با کیفیت WEBRip

|قسمت چهارم با کیفیت WEBRip 1080p x265 PSA اضافه شد|

|زیرنویس فارسی قسمت چهارم اضافه شد|

دانلود-فصل-دوم-تور-بزرگ

نام انیمیشن: The Grand Tour Season 2 – دانلود فصل دوم تور بزرگ

سال انتشار: ۲۰۱۷

ژانر: کمدی، تاک شو

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۷۰دقیقه

کیفیت: WEBRip 480p/WEBRip 720p/WEBRip 1080p/WEBRip x265 720p/WEBRip x265 1080p

IMDB

خلاصه داستان: فصل دوم برنامه گرند تور (به انگلیسی: The Grand Tour Season 2) از ۸دسامبر ۲۰۱۷ شروع به پخش کرده است. در این فصل شاهد تغییراتی هستیم. از جمله آن ها حذف بخش حضور مهمان ها (Celebrity Brain Crash) و جایگزین کردن آن با بخشی جدید است. بخش Celebrity Brain Crash که در فصل اول کمتر از ۱۰ دقیقه از هر قسمت را بهخود اختصاص میداد به دلیل قوانین حقوقی مربوط به کپی رایت، نتوانسته بود حضور مهمانان برنامه را در کنار مجریان به نمایش بگذارد و تنها با سناریویی طنز به کشته شدن آنها ختم می شد. اما در فصل جدید جرمی کلارکسون طرحی جدید برای احیای بخش حضور میهمانان دارد.

همانطور که پیش تر ذکر شد سه مجری برنامه بدلیل کهولت سن و تصادفاتی که در حین ساخت فصل دوم رخ داده بود شرایط مطلوب همیشگی را نداشتند، از این رو برای ساخت فصل دوم تغییراتی کلی در روند ساخت صورت گرفته است. چادر بزرگی که به شهر های مختلف برده میشد تا میزبان تماشاگران و طرفداران برنامه در حین ضبط صحبت های سه مجری آن باشد اکنون قسمتی از شهر Cotswolds انگلستان ثابت خواهد بود، ولی این بدان معنا نیست که شاهد سفرهای ماجراجویانه کلارکسون و رفقا به مناطق مختلف دنیا برای تست ماشین های گوناگون نخواهیم بود زیرا مراحل فیلمبرداری فصل دوم در حالی به پایان رسیده که کشورهای مختلفی از جمله: امارات، سوییس، اسپانیا، کرواسی و … تاکنون میزبان مراحل تولید این فصل بوده اند و …

Season 2, Episode 1: Past, present or future
قسمت اول از فصل دوم: گذشته، حال یا آینده

در اپیزود آغازین این فصل، ما در سوئیس هستیم، جایی که حاضرین می توانند مقایسه ای مابین خودروهای لامبورگینی اونتادور اس، یک هوندا NSX و یک ماشین الکتریکی کرواتی را در قالب نبرد گذشته، حال و آینده مشاهده نمایند. صعود ریچارد از تپه به نوبه خود غیرمنتظره است. ریکی ویلسون هم از The Voice انگلیس و دیوید هاسل هوف (David Hasselhoff) از برنامه استعدادیابی آمریکا (America’s Got Tallent) در جشن این قسمت از برنامه همراه ما خواهند بود.

==========================

Season 2, Episode 2: The Falls Guys
قسمت دوم از فصل دوم: بچه های آبشار

ما در نیویورک هستیم تا سریع ترین راه ممکن را از Big Apple به آبشار نیاگارا پیدا کرده و یک مسابقه جدید بین جرمی که با اتومبیل جدید Ford GT خواهد بود، در مقابل جیمز که با یک ماشین حمل و نقل عمومی می آید را نظاره گر باشیم. ریچارد هاموند مجروح است و جرمی نیز ماشین مرسدس AMG GT R را در ابولادروم بررسی خواهد کرد. کوین پیترسن بازیکن مشهور کریکت در جشنی موسوم به Face Off در برابر برایان ویلسون بازیکن مشهور بیسبال قرار خواهد گرفت و به تست ماشین های آمریکایی خواهند پرداخت.

=========================

Season 2, Episode 3: Bah humbug-atti
قسمت سوم از فصل دوم: هامبوگ-اتی!!

در این قسمت از گرندتور، جرمی از جنوب فرانسه به آلپ می رود و پس از آن با ماشین بوگاتی شیرون ۱۴۷۹ به تورین رهسپار می شود. جیمز نیز ماشین Stinger GT را در بین اسکیت بوردها رها می کند و ریچارد تلاش می کند تا خستگی ناشی از کارهای اداری را با ورزش همه جانبه تسکین دهد. مسابقه ای در پارکینگ روی می دهد. به علاوه بازیگر مشهور هیو بونه‌ویل در این قسمت حضور دارد و در برابر طبیعت گرایی کیسی اندرسون، برای یافتن سریع ترین فرد جهانی که با خرس زندگی می کند نلاش می کند.

=========================

Season 2, Episode 4: Unscripted
قسمت چهارم از فصل دوم: بدون داستان!

این قسمت از نمایش گرندتور در کرواسی جریان خواهد داشت و در آن جرمی سوار آئودی TT RS می شود، ریچارد به آریل نومند (Ariel Nomad) سفر می کند، جیمز یک موتور آتشزا در Lada قدیمی به پا می کند و همه به دنبال ارتباط واهی بین ماجراهای این سه نفر می گردند. همچنین در این قسمت ریچارد سوار مک لارم ۷۲۰s می شود و خوانندگان مطرح ماکیل بال و آلفو بو در نمایش Celebrity Face Off شرکت می کنند.

( برای مشاهده در ابعاد اصلی روی عکس کلیک نمایید )

دانلود-فصل-دوم-تور-بزرگ  دانلود-فصل-دوم-تور-بزرگ

دانلود-فصل-دوم-تور-بزرگ  دانلود-فصل-دوم-تور-بزرگ

The Grand Tour is a British motoring television series for Amazon Video presented by Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May and produced by Andy Wilman.The four agreed to produce the series following their departures from the BBC series Top Gear with an initial agreement of 36 episodes over three years. Episodes are scheduled to be released weekly to those with Amazon Prime accounts in the United Kingdom, United States, Germany, Austria and Japan, beginning 18 November 2016. In the days following the launch it became Amazon Video’s most watched premiere episode. As of December 2016 the show was made available to an additional 195 countries and various territories. Repeats of series 1 began airing on traditional broadcasters in late 2017. A teaser trailer for series 2 was released on 11 July 2017, featuring a Mercedes AMG GT R, Ripsaw EV-2, McLaren 720S, Bugatti Chiron, Audi TT RS, Rimac Concept One, a Grumman American AA-5 light aircraft and an armoured personnel carrier visiting the Dubai Mall. A second trailer, released on 1 November 2017, featured a Lamborghini Aventador S, Honda NSX, Ariel Nomad and Kia Stinger GT. Series 2 filmed its studio segments on Wednesdays between October and December 2017. The second series will begin streaming on 8 December 2017.

اطلاعات فایل: لینک دانلود:

چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345

راهنمای دانلود:

برای دانلود فصل اول مستند تور بزرگ The Grand Tour Season 1 2016 لطفا اینجا را کلیک کنید.

لطفا برای پخش هرچه بهتر فایل های مالتی مدیا پلیر خود را آپدیت کنید! تنها پلیر مورد تایید وبسایت دانلودها، K-lite Mega Codec Pack 13.6.0 به بالا می باشد. با تشکر.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فصل دوم تور بزرگ The Grand Tour Season 2 2017»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..