تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فتنه ۸۸ آخرین پرده از نمایش دشمن نیست

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار غلامحسین غیب پرور در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی در خمین اظهار داشت: این روز‌ها مصادف با حماسه ۹ دی سالگرد عملیات ۴ و ۵ هم هست و همچنین به دنبال آن در فروردین ۶۶ در بلای ۸ میدانی برای تجلی عشق و ایثار و فداکاری سربازان امام شد و هوش به سعادت کسانی که از عرصه‌های امتحانات سخت مانند دفاع هشت ساله از جمله کربلای ۴ و ۵ سربلند بیرون آمدند.

وی افزود: ماهیت انقلاب اسلامی دشمن ستیزی، دشمن شناسی توسط کسانی است که در جبهه انقلاب مجاهدت می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: یک زمانی شما امام (ره) را در پیروزی انقلاب نصرت کرید و دفاع هشت ساله رخ داد و پس از آن حوادث گوناگون عرصه ابلا و امتحان شد و تا له امروز هم کماکان این جریان ادامه داشت و دارد و البته در مقابل ماهیت انقلاب اسلامی این گونه است که دشمنان قسم خورده این انقلاب تمام قد در مقابل آن ایستادگی کنند این در حالی است که ایستادگی از سوی دوستداران انقلاب و دشمنی از سوی دشمنان تازگی ندارد بلکه جریانی است که از زمان امامان معصوم ادامه داشته است و فتنه‌های گوناگون در عصر مبارک اسلام بسیار بروز کرده است.

سردار غیب‌پرور بیان کرد: ما نمی‌توانیم بگوییم تنها بودن در کنار رهبری و پیغمبر و دوستی و همکاری کفایت می‌کند و ملاک دوستی است، چون این پاسخ در تاریخ ثابت شده همانگونه که زبیر در تمام مراحل یار و همراه امام زمانش بود و از دست پیامبر مدال دریافت کرد، اما در نهایت در جنگ جمل در مقابل حصرت علی ایستاد و نشان داد که همسایگی و رفاقت نشان از حقانیت نیست و باید بدانیم که ملاک حقانیت پیروی از رهبر و رهبری است.

وی ادامه داد: اگر زبیر حضرت علی را می‌دید و از او پیروی می‌کرد امروز حایگاهی داشت که شاید آن جایگاه هم تراز جایگاه مقداد و میثم بود در نتیجه ندیدن رهبر جایز نیست و در قاموس اسلام در فرهنگ انقلاب اسلامی امام و رهبر میزان هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور عنوان کرد: جبهه در حق در دوران انقلاب پیروز شد، چون همواره نگاهش به حضرت روح الله بود، حال اگر از یک نفر از این شهدا ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری را بگیریم، کدام یک از شما به او شهید خطاب می‌کنید و احترام شهدای کربلا هم به واسطه این است که این افراد زاویه و گوشه گوشه زندگی‌شان نگاه به زندگی امام‌حسین (ع) بود.

سردار غیب‌پرور خاطرنشان کرد: فتنه ۸۸ از انجایی شروع شد که به کشوری که به طور متوسط سالی یک انتخابات در آن برگزار می‌شود و رهبر معظم انقلاب بر آن نظارت داشته، عده‌ای انتخابات را بهانه کردند تا بساط انقلاب را جمع کنند که لعنت خدا بر این افراد باشد، زمانی که صحبت از امنیت به میان می‌آید باید آگاه باشیم که امنیت ملی باید پاسخگوی حفط جان و مال و آبروی مردم باشد و همجنین حافظ تمامیت ارضی، نظام کشور را حفط کرده و متضمن استقلال یک کشور باشد.

وی اضافه کرد: آنجایی که قرار شد نطام کشور حفظ شود کسانی که از آن طرف مرز‌ها دشمنی کردند با کسانی که تعمدا بر روی آگاهی آن را یاری دادند، هزینه سنگینی بر دست مردم انقلابی گذاشتند و روا نبود که رای ۴۰ میلیون نفر مردم را مورد بی‌اعتمادی قرار دهند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور عنوان کرد: این منافقان کار را به جایی رساندند که به جایی جسارت کردند که آنجا نقطه امید ماست و عکس امام (ره) را پاره کرده و آتش زدند و نمی‌دانند که امام (ره) یعنی جان و وجود ما و شخصیتی است که دست بشر امروز را در دست خدا قرار داد و دین خدا را زنده کرد و این بزرگمرد اسلام است که امام زمان به آن افتخار می‌کند.

سردار غیب‌پرور خاطرنشان کرد: از امام عبور کردند و به ساحت مقدسی رسیدند که زرتشتی و گبر و بت پرست به ان ساحت که می‌رسند سر ادب را پایین می‌اندازند و به امام حسین توهین کردند، بی‌انصاف‌ها خیمه حسینی را آتش زده و جسارت به ابی عبدالله کردند.

‌رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: فتنه ۸۸ آخرین پرده از نمایش دشمن نیست و ما پرده‌های دیگری در پیش داریم و همچنین فتنه‌های شدید‌تر و پر راز و رمزتر در پیش است که باید بدانیم کسانی پیروز و خرسند هستند که به رهبر الهی نگاه داشته باشند.

انتهای پیام/پ

مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی در خمین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فتنه ۸۸ آخرین پرده از نمایش دشمن نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..