تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره هایی که با نامزد دوستشان وارد رابطه شدند

ستاره هایی که با نامزد دوستشان وارد رابطه شدند ستاره هایی که با نامزد دوستشان وارد رابطه شدند 

بعضی از اوقات در دنیای سلبریتی ها اتفاقاتی رخ می‌دهد که باور کردنش سخت به نظر میرسد مثل وارد رابطه شدن با نامزدی صمیمی ترین دوست. برای تعداد زیادی از افراد، اگر دوستشان با نامزد سابق آنها وارد رابطه شود به شدت ناراحت شده و با این موضوع کنار نخواهند آمد حتی اگر پای برترین دوستشان که سال‌ها درکنار هم بوده اند نیز در بین باشد.

اما در دنیای آشفته سلبریتی ها به نظر می‌رسد که عکس این موضوع وجود داشته باشد. موارد متعددی از این رويدادها وجوددارد که در آن دو دوست سرشناس با زن یا مرد مشترکی در برهه هاي گوناگونی از دوران رابطه عاطفی برقرار کرده اند ودر کمال ناباوری چنین موضوعی باعث رنجش آنها از هم دیگر نشده و تاثیری در رابطه ي دوستانه آنها نداشته است. در ادامه این مطلب شما رابا هشت مورد باورنکردنی از این رويدادها آشنا خواهیم کرد.

۸- تیلور سویفت و سلنا گومز

ستاره هایی که با نامزد دوستشان وارد رابطه شدند

تیلور سویفت و سلنا گومز از زمانی که تیلور ۱۶ ساله و سلنا ۱۳ ساله بود باهم دوستی بسیار نزدیکی داشته اند اما درسال ۲۰۰۹ این دو کاری باورنکردنی انجام داده و با پسر مشترکی وارد رابطه شدند: تیلور لاتنر. ابتدا سلنا گومز با او وارد رابطه شده و پس از این‌که این دو به علت اختلافات از هم جدا شدند،

تیلور سویفت پس از چند ماه با او نامزد شد. البته رابطه هیچ کدام از این دو با لاتنر دوام زیادی نداشته و پس از جدایی از لاتنر همان‌ گونه این دو دوستی نزدیکی باهم دارند.

۷- کیت هادسون و کامرون دیاز

ستاره هایی که با نامزد دوستشان وارد رابطه شدند

کیت هادسون و کامرون دیاز نقاط مشترک زیادی دارند از جمله در روابطشان با مردها. دیاز تنها چند ماه بعد از این‌که هادسون درسال ۲۰۱۰ به رابطه اش با الکس رودریگز پایان داد با این مرد جوان وارد رابطه شد. گفته می شد که هادسون از اینکار دیاز ناراحت شده و موضوع رابه اطلاع او نیز رسانده است

اما سال‌ها بعد در مراسم اسکار این دو هم دیگر را آغوش کرده و به خوبی باهم خوش و بش کرده و نوشیدنی هایشان را سر کشیدند بدون این‌که مشکلی بین آنها وجود داشته باشد. البته بر اساس گزارش ها این مورد نخستین باری نبود که این دو با یک مرد مشترک وارد رابطه میشدند. قبلاً نیز درسال ۲۰۰۷ بعد از این‌که کامرون دیاز و جاستین تیمبرلیک از هم جدا شدند، هادسون «به ادعای بعضی از رسانه ها» جای دوست خودرا گرفت و با تیمبرلیک وارد رابطه شد.

۶- جنیفر آنیستون و کورتنی کاکس

ستاره هایی که با نامزد دوستشان وارد رابطه شدند

جنیفر آنیستون و کورتنی کاکس در هنگام بازی در سریال تلویزیونی کلاسیک و سرشناس «دوستان» «Friends » از شبکه ان بی سی باهم دوست شده و ازآن دوران تا کنون همان‌ گونه دوستانی صمیمی باقیمانده اند. در دهه ۹۰ این دو در برهه هاي متمایز با آدام دوریتز، خواننده گروه موسیقی کونتینگ

کروز وارد رابطه شدند. او ابتدا با آنیستون وارد رابطه شد اما از این رابطه راضی نبوده و به سراغ دوست آنیستون یعنی کورتنی کاکس رفت. حتی کاکس در یکی از آهنگ ویدیوهای او نیز حضور یافت هر چند رابطه این دو نیز دوام چندانی نداشت.

۵- کریستین ویگ و درو بریمور

ستاره هایی که با نامزد دوستشان وارد رابطه شدند

کریستین ویگ و درو بریمور دوستان بسیار خوب و نزدیکی هستند و وقتی ویگ با نامزد سابق بریمور، فابریتزیو مورتی، نوازنده درام گروه موسیقی استروکز وارد رابطه شد، بریمور نه تنها ناراحت نشد بلکه درکنار دوست خود نیز باقی ماند. این رابطه نوعی خیانت و بسیار عجیب‌وغریب به نظر میرسد اما ظاهرا بر اساس اعتقادات این دو دوست قدیمی زندگی است و باید کنار آمد. بریمور در گفتگو اي عنوان کرد

که اگر این دو باهم کنار می آمدند نیز وی مشکلی با رابطه انها نداشت. گرچه رابطه ویگ و مورتی برای بریمور غیرقابل قبول به نظر نمی‌رسید اما آن دو درسال ۲۰۱۳ پس از یک سال و نیم رابطه از هم جدا شدند.

۴-تیلور سویفت و جیجی حدید

ستاره هایی که با نامزد دوستشان وارد رابطه شدند

تیلور سویفت و جو جوناس درسال ۲۰۰۸ چند ماهی باهم رابطه داشتند و جدایی شان نیز با درگیری ها و دردسرهای خبرسازی همراه بود. به گفته سویفت، جوناس دریک ارتباط تلفنی کوتاه پایان رابطه خودرا با او اعلام کرده بود. حتی سویفت چندین آهنگ در مورد رابطه خود با جوناس و سختی جداییشان نوشت.

اما به رغم این‌که بر اساس اصول اخلاقی مورد قبول دخترها هیچ دوستی نباید با نامزد سابق یکی از دوستانش وارد رابطه شود اما وقتی که جیجی حدید با جوناس نامزد شد، سویفت از این مسئله اظهار ناراحتی نکرد. با این وجود رابطه جوناس با حدید نیز مثل رابطه او با سویفت بسیار کوتاه مدت بودو به جدایی انجامید و چند ماه بعد از اعلام نامزدی از هم جدا شدند.

۳- آن ویالیتسینا و بهاتی پرینسلو

ستاره هایی که با نامزد دوستشان وارد رابطه شدند

از زمانی که این دو مدل هایي کمتر شناخته شده بودند، آن ویالیتسینا و بهاتی پرینسلو همواره درکنار هم بوده و گفته می شد که دوستی بسیار نزدیکی دارند. دو ماه بعد از جدایی آن و آدام لوین تصاویری از بهاتی و لوین دریک سفر تفریحی در هاوایی در رسانه ها منتشر شد

که نشان از رابطه عاطفی این دو داشت. وقتی که درسال ۲۰۱۴ از ویالیتسینا در مورد رابطه بین لوین و بهاتی سوال شد جواب او بسیار غیرمنتظره بود:” من برای همیشه او [لوین] را دوست خواهم داشت. او پسر بسیار جذاب و دوست داشتنی است. اما ما نتوانستیم عشقمان رابه هم نشان دهیم. من به عشق اعتقاد زیادی دارم”.

۲- زین مالک و جو حوناس

ستاره هایی که با نامزد دوستشان وارد رابطه شدند

جو جوناس درسال ۲۰۱۵ برای چند ماه جمع و جور با جیجی حدید رابطه داشت ودر انتها این دو از هم جدا شدند. اما جیجی حدید وقت را تلفن نکرده و خیلی سریع رابطه اش رابا زین مالک شروع کرد. مالک و جوناس حتی قبل از رابطه حدید و مالک باهم دوست صمیمی بودند. جوناس بعد از باخبر شدن

از رابطه مالک و حدید ابتدا نام خودرا از میان فالورهای حساب اینستاگرام زین مالک حذف کرده و عکسی که همراه با او و کانیه وست در حساب اینستاگرام خود گذاشته و زیر آن واژه «تیم» نوشته شده بود را حذف کرد. به نظر می‌رسید که مالک قواعد دوستی و برادری بین خود و جوناس را زیر پا گذاشته بود.

۱-اشلی گرین و نیکی رید

ستاره هایی که با نامزد دوستشان وارد رابطه شدند

اشلی گرین و نیکی رید از زمانی که برای فیلمبرداری فیلم «گرگ و میش» «Twilight» حضور یافتند باهم دوست شدند. درسال ۲۰۰۹، گرین با یان سومرهالدر نامزده شده ودر سال ۲۰۱۴ خبرهایی از نامزدی سومرهالدر و نیکی رید به گوش رسید. به نظر میرسید که سومرهالدر و رید رابطه ي بسیار خوب و مناسبی داشته

و خیلی زود باهم نامزد شده ودر سال ۲۰۱۵ باهم ازدواج کردند. اما گرین با اظهار خوشحالی از این موضوع در گفتگو اي چنین گفت:” من برای او [رید] بسیار خوشحالم. من وی را در کواچلا دیدم و او واقعاً می درخشید و اکنون من دلیلش را فهمیده ام. او در واقع بسیار شاد است. این همان چیزی است که باید در زندگی پیدا کنید و وقتی که آنرا پیدا کردید به نظر من باید به دنبال آن رفته و بنظرم این همان کاری است که او کرده است”.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره هایی که با نامزد دوستشان وارد رابطه شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..