تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دخترانی که دست رد به سینه شاهزاده هری زدند

دخترانی که دست رد به سینه شاهزاده هری زدند دخترانی که دست رد به سینه شاهزاده هری زدند 

شاهزاده هری تلاش کرده تا با دختران زیادی وارد رابطه شود اما متاسفانه در جذب آنها ناموفق بوده است. اخبار مربوط به نامزدی پرنس هری در هفته هاي اخیر بطور مرتب در رسانه هاي اجتماعی چرخیده است. همه ی در مورد نامزد او، مگان مارکل، صحبت کرده و بحث میکنند که آیا او می‌تواند شریک زندگی مناسب و درخوری برای پرنس بریتانیا باشد

یا خیر. در حالیکه تعداد زیادی از مردم بریتانیا از این رخداد خوشحالند، بعضی دختران بریتانیایی و حتی خارج از بریتانیا از خبر نامزدی پرنس هری ناراحت شده اند زیرا دیگر شانسی برای این‌که پرنسس خانواده سلطنتی بریتانیا باشند ندارند. اما روابط عاشقانه پرنس هری به مگان مارکل محدود نبوده و قبل از مارکل،

وی همواره برای مدتی با دختران و زنان دیگری در تماس بوده است. دراین میان گاهی پیش آمده که پرنس هری از دخترانی خواستگاری کرده اما آنها به پرنس بریتانیایی پاسخ رد داده اند. باور نکردنی است اما حقیقت دارد ودر ادامه این مطلب شما رابا هفت دختری که خواستگاری پرنس هری را رد کرده و یا جدایی از او بعد از مدتی آشنایی را انتخاب کردند آشنا خواهیم کرد.

۱- چلسی دیوی

دخترانی که دست رد به سینه شاهزاده هری زدندچلسی دیوی نخستین و بزرگترین عشق پرنس هری در زندگی اش بود. این دو در کودکی باهم آشنا شدند و پرنس هری وی را عشق زندگی اش نامیده و امیدوار بود بتواند با او ازدواج نماید. این دو رابطه عاشقانه خودرا درسال ۲۰۰۴ رسمی کرده و تا سال ۲۰۱۱ درکنار هم بودند. اما در حالیکه پرنس هری کاملاً مجذوب این دختر زیبا بود اما چلسی در مورد این‌که بخواهد عضو خانواده سلطنتی باشد تردید داشت.

وقتی که چلسی دیوی شرایط کیت میدلتون و کنترل هاي شدیدی که روی او وجود داشت را دید کاملاً مطمئن شد که نمیتواند با چنین شرایطی کنار بیاید. پس رابطه اش با پرنس هری رابه هم زد. البته تنها چلسی دیوی نبود که دراین مورد تردید داشت بلکه ملکه بریتانیا نیز به این دختر نظر مساعدی نداشته و وی را مناسب خانواده سلطنتی بریتانیا و کسیکه تشریفات سخت این خانواده را تاب بیاورد نمیدانست.

۲- ناتالی پینکمن

دخترانی که دست رد به سینه شاهزاده هری زدندناتالی پینکمن زمانی به شهرت رسید که روزنامه سان «The Sun» عکسی از وی درکنار پرنس هری را دریک کلوب شبانه منتشر کرد که البته بعد ها مشخص شد رابطه انها جدی نبوده است هر چند مدتی رابا هم گذراندند. در ادامه رابطه آنها دوام نداشت زیرا ناتالی پینکمن خود یک مجری و گزارشگر تلویزیونی بوده

و رسانه ها از قبل دقت فراوانی به وی داشتند و از نظر او اضافه کردن رابطه با یکی از اعضای خانواده سلطنتی این دقت را بیشتر میکرد که از نظر او جالب نبود. بهمین علت وی به رابطه اش با پرنس هری پایان داد.

۳- کارولین فلَک

دخترانی که دست رد به سینه شاهزاده هری زدندکارولین فلک نیز یک مجری تلویزیونی بود که با پرنس هری رابطه داشت. بنظر میرسد که پرنس هری علاقه خاصی به زنان مجری شبکه هاي تلویزیونی داشت. بهرحال کارولین و هری بعد از جدایی پرنس از چلسی دیوی باهم بودند. کارولین به دقت رسانه اي عادت داشت و همراهی

با شخصیت هاي مشهور وی را هراسان و دستپاچه نمیکرد و قبلاً نیز مدتی با هری استایلز از گروه موسیقی وان دایرکشن نامزد بود. اما رفته رفته مشخص شد که کارولین فلک تحمل دقت فزاینده رسانه ها و پاپاراتزی ها و فشاری که در نتیجه نامزدی با پرنس بریتانیا به وی وارد می شد را ندارد. از این رو ترجیح داد که رابطه اش با پرنس جوان را به پایان برساند.

۴- مالی کینگ

دخترانی که دست رد به سینه شاهزاده هری زدندمالی کینگ یک خواننده و مدل بریتانیایی است که قبلاً عضو گروه موسیقی دخترانه شنبه ها «The Saturdays» بوده است. او و پرنس هری درسال ۲۰۱۲ در چندین مکان ناب مثل کلوب هاي شبانه و مهمانی ها درکنار هم دیده شدند. با این وجود هیچوقت خبری مبنی بر همراهی این دو در طول روز ودر یک مکان عمومی مخابره نشد.

بعد ها وی اعتراف کرد که گرچه چند بار با پرنس هری دیدار داشته اما به علت این‌که نامزدی با یک پرنس را برای خود بیش از حد استرس زا و بزرگ می دانسته از ادامه این رابطه پیشگیري کرده است.

۵- فلورنس برادنل بروس

دخترانی که دست رد به سینه شاهزاده هری زدندفلورنس برادنل بروس نخستین رابطه جدی پرنس هری پس از جدایی از چلسی دیوی بود. با این وجود، او و پرنس جوان تنها یک تابستان باهم بوده ودر انتها از هم جدا شدند. او سال‌ها بعد با یک میلیونر به اسم هنری ادوارد هیو سنت جورج ازدواج کرد. بدین ترتیب میتوان تماس با پرنس هری را باعث به شهرت رسیدن او و بالا رفتن شانسش برای ازدواج با یک شخصیت مشهور تلقی کرد.

۶- کرسیدا بوناس

دخترانی که دست رد به سینه شاهزاده هری زدندکرسیدا بوناس یک مدل و بازیگر بریتانیایی بود که شایعات بسیاری در مورد نامزدی وی با پرنس هری وجود داشت اما بعد ها مشخص بود که این خبرها در واقع شایعاتی بیش نبوده اند. این دو به مدت دو سال و بین سال هاي ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ باهم رابطه داشتند. زمانی که عکسی لخت از پرنس هری

در استخری در لس آنجلس منتشر شد او و کرسیدا باهم بودند. گرچه او این حرکت ناشایست پرنس هری را بخشید اما در انتها حاضر نشد که به خاطر سبک زندگی و قوانین سختگیرانه خانواده سلطنتی، شغل بازیگری و مهمانی رفتن هایش را نادیده بگیرد. بدین ترتیب وی نیز جدایی از پرنس جوان را انتخاب کرد.

۷- اما واتسون

دخترانی که دست رد به سینه شاهزاده هری زدندپرنس هری نیز مثل تعداد زیادی از مردان معروف به اما واتسون، بازیگر معروف هالیوودی علاقمند شد. بعد از اطلاع از خبر جدایی واتسون از متیو جینی که یک بازیکن مشهور راگبی بود، پرنس هری وی را به یک مهمانی دعوت کرد تا شرایط را بسنجد. گفته میشود که در تمام طول شب مهمانی،

پرنس هری نیت داشت که این بازیگر جوان را مجاب کند که قرارهای بیشتری باهم بگذارند اما واتسون از همان ابتدا مخالفت خودرا با این موضوع اعلام کرده و بی علاقگی خود به وصلت با خانواده سلطنتی بریتانیا رابه پرنس هری گوشزد نمود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دخترانی که دست رد به سینه شاهزاده هری زدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..