تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومین پرونده جنجالی استقلال هم بسته شد

ورزش > لیگ برتر - مدافع سابق تیم فوتبال استقلال برای دریافت مطالباتش با مسئولان این باشگاه به توافق رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مجید غلام‌نژاد مدافع پیشین تیم استقلال که از این باشگاه برای دریافت مطالباتش شکایت کرده بود در نهایت با مسئولان این باشگاه برای دریافت مطالباتش به توافق رسید.

این بازیکن مبلغ 800 میلیون تومان از استقلال طلبکار بود ولی در نهایت در مذاکراتی که با استقلالی‌ها داشت با آنها به توافق رسید و مقرر شد که مطالبات خود را در موعد تعیین شده از سازمان لیگ دریافت کند.

پیش از این کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه استقلال فرصت 22 روزه داده بود تا مطالبات این بازیکن را پرداخت کنند که در نهایت پرونده این بازیکن و استقلال بسته شد.

 

256 41

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومین پرونده جنجالی استقلال هم بسته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..