تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پای استرالیا هم به جنجال روسی در آمریکا باز شد

پای استرالیا هم به جنجال روسی در آمریکا باز شد

 بنا بر این گزارش، جورج پاپادوپولوس، یکی از مشاوران سیاست خارجی دونالد ترامپ، در ماه مه سال ۲۰۱۶ میلادی در جریان یک شب خوردن زیاد مشروب در باری در لندن، به الکساندر داونر، سفیر استرالیا در انگلیس گفت که روسیه اطلاعاتی برای «تخریب چهره» هیلاری کلینتون در اختیار دارد.

نیویورک تایمز به نقل از چهار مقام ناشناس آمریکایی و استرالیایی نوشته است حدود دو ماه بعد که هزاران ایمیل کلینتون و دفتر مرکزی حزب دموکرات به اینترنت درز داده شد، دولت استرالیا حرف‎های آن شب جورج پاپادوپولوس را به پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) گزارش کرد.

در این مقاله به نقل از پاپادوپولوس آمده است که او گفته بود روسیه در پی «تطمیع» اعضای ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ بوده است.

جورج پاپادوپولوس - ۲۸ ساله - در ماه اکتبر ۲۰۱۷، رسما اتهام دروغ گفتن به پلیس فدرال در جریان تحقیقات را پذیرفت. گفته می‌شود که او هم‌اکنون با اف‌بی‌آی همکاری می‌کند.

به گزارش بی.بی.سی دونالد ترامپ - که این تحقیقات را توطئه‌ای علیه خود می‌داند - در واکنش جورج پاپادوپولوس را یک «داوطلب پایین رتبه» و یک «دروغگو» توصیف کرد. ترامپ قبلا از پاپادوپولوس به عنوان یک «مرد بی‌نظیر» تعریف کرده بود!

دو دستیار سابق دیگر ترامپ هم در نتیجه تحقیقات مربوط به مداخله ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا رسما متهم شده‌اند.

رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده ترامپ-روسیه پل مانافورت، رئیس سابق ستاد انتخاباتی رئیس جمهوری آمریکا و یک نفر دیگر را به ارتکاب ۱۲ فقره جرم فدرال از جمله توطئه برای کلاهبرداری از دولت آمریکا متهم کرده است.

52310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پای استرالیا هم به جنجال روسی در آمریکا باز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..