تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین ظهور علنی شاهزاده متعب بن عبدالله در کنار بن سلمان/عکس

اولین ظهور علنی شاهزاده متعب بن عبدالله در کنار بن سلمان/عکس

بین الملل > خاورمیانه - ایسنا نوشت: تلویزیون رسمی عربستان سعودی روز شنبه تصاویری از شاهزاده متعب بن عبدالله بن عبدالعزیز، وزیر سابق گارد ملی را پس از آزادی‌اش در کنار محمد بن سلمان پخش کرد.

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، ویدئوی منتشر شده از سوی شبکه خبری رسمی عربستان مربوط به مسابقات سالانه اسب سواری در میدان سوارکاری ملک عبدالعزیز در منطقه الجنادریة‌ در ریاض است.


خبرگزاری رسمی عربستان (واس) نیز تصاویری از شاهزاده متعب به همراه محمد بن ولید، ولیعهد منتشر و اعلام کرد، شاهزاده متعب از جمله میزبانان ولیعهد هنگام ورودش به میدان سوارکاری جنادریه بود. در این تصاویر آنها در گفت‌وگو هستند و در چهره هر دو لبخند مشاهده می‌شود.


این اولین ظهور علنی شاهزاده متعب پس از صدور دستوری از سوی سلمان بن عبد العزیز، پادشاه عربستان در تاریخ چهارم نوامبر گذشته مبنی بر برکناری وی از سمت وزارت گارد ملی و بازداشت وی به اتهام فساد و سپس آزادی‌اش بود. شاهزاده متعب چهارم نوامبر به همراه تعدادی از شاهزادگان و مسؤولان به اتهامات فساد بازداشت شد.

شاهزاده متعب در تاریخ ۲۸ نوامبر گذشته یعنی سه هفته بعد بدون اعلام رسمی جزئیات آزاد شد.

52310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین ظهور علنی شاهزاده متعب بن عبدالله در کنار بن سلمان/عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..