تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نحوه ی ثبت نام بلیت های جام جهانی

فدراسیون فوتبال در دومین اطلاعیه خود توضیحاتی در مورد ثبت نام و فروش بلیت های جام جهانی ارائه کرد.

به گزارش شمانیوز: فدراسیون فوتبال در دومین اطلاعیه خود توضیحاتی در مورد ثبت نام و فروش بلیت های جام جهانی ارائه کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:
بدینوسیله به استحضار مشتاقان و هواداران فوتبال می رساند که با توجه به قرارداد ثبت نام و فروش بلیت های جام جهانی مابین فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا ) و فدراسیون فوتبال ایران و الزامات قانونی و مقررات مندرج در این قرارداد فدراسیون فوتبال ایران تنها نهاد رسمی در ایران خواهد بود که می تواند اقدام به ثبت نام و فروش بلیت بازیهای تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به هواداران و تماشاگران ایرانی نماید.
لذا علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و تهیه بلیت بازیهای تیم ملی در جام جهانی از ساعت ۸ صبح روز شنبه مورخ ۹ دیماه ۹۶ تا ساعت ۱۴ روز پنج شنبه مورخ ۲۸ دی ۹۶ از طریق پرتال سامانه ثبت نام بلیت های جام جهانی در وب سایت فدراسیون فوتبال به آدرس http://ffiri.ir مراجعه نمایند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نحوه ی ثبت نام بلیت های جام جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..