تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصدومیتم برطرف شده اما عجله ای برای بازگشت ندارم/تا روزی که بتوانم کشتی می گیرم!

حسن رحیمی:

حسن رحیمی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان این مطلب افزود:حدود 4 ماه پیش به دلیل آسیب دیدگی که داشتم مجبور شدم زانویم را جراحی کنم و هم اکنون با نظر پزشک در تمرینات تیم ملی حضور دارم.
وی تصریح کرد:هم پزشک معالجم و هم خودم از شرایطی فعلی که دارم راضی هستم اما به هیچ عنوان عجله ای برای بازگشت به تشک کشتی ندارم چرا که هدفم این است به بهبودی صد در صدی برسم.
دارنده مدال برنز وزن 57 کیلو گرم بازی های المپیک 2016 با اشاره به تغییرات اوزان کشتی گفت:پس از مشورت با رسول خادم به احتمال فراوان در وزن جدیدی کشتی خواهم گرفت و فکر می کنم این تصمیم در رقابت های انتخابی تیم ملی اجرایی خواهد شود.
رحیمی در پاسخ به این سوال که تا زمانی کشتی خواهد گرفت گفت:با توجه به شرایط سنی که دارم می توانم تا المپیک 2020 کشتی بگیرم اما در مجموع آنقدر کشتی می گیرم تا زمانی که دیگر واقعا احساس کنم نمی توانم روی تشک حاضر شوم.
دارنده مدال نقره رقابت های جهانی 2015 خاطرنشان کرد:همانطور که قبل از المپیک هم گفتم حسن رحیمی برای شاد کردن دل مردم کشتی می گیرد و در حال حاضر نیز با همین طرز فکر تلاش می کنم که خیلی زود به شرایط ایده آل نزدیک شوم تا بار دیگر برای کشورم افتخار آفرینی کنم،در پایان هم از همه کسانی که در مدت مصدومیت پیگیر کار من بودند و از هر طریقی لطف داشتند صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.
انتهای پیام/

صحبت های حسن رحیمی درباره بازگشت دوباره اش به تشک کشتی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصدومیتم برطرف شده اما عجله ای برای بازگشت ندارم/تا روزی که بتوانم کشتی می گیرم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..