تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رحمان: فعلاً موتورم خاموش است

۶۵۴۳۰۷

۴۷۲  بازدید

خبرورزشی: سيامند رحمان وزنه‌بردار دوباره قهرمان جهان شد. او با اينكه در تمرين ركورد 311 كيلو را هم زده بود اما گوش به فرمان سرمربي تيم در جهاني مكزيك ركورد نزد. براي خودش هم مهم نيست، او قهرماني مي‌خواست كه گرفت. قوي‌ترين مرد معلول جهان حال بهداد سليمي را براي خداحافظي مي‌فهمد اما معتقد است حالا خداحافظي او از وزنه‌‌برداري زود است، به خاطر همين قول داده تا بهداد را از تصميمش منصرف كند.

* درست است شما مي‌خواستيد با بهداد صحبت كنيد تا از خداحافظي منصرف شود؟

بله. من با بهداد دوست هستم و ارتباط دارم. وقتي شنيدم او مي‌خواهد خداحافظي كند خيلي ناراحت شدم و تصميم گرفتم با او صحبت كنم. حيف است كه او از وزنه‌‌برداري برود.

*به نظر شما هم حركت بهداد خطا بود؟

من نمي‌توانم نظر بدهم. بهداد با من متفاوت است و نبايد دخالت كنم. فقط مي‌دانم او وزنه‌ها را خوب بالا برد. برخورد هيئت ژوري با بهداد خيلي ناراحت‌كننده بود و در روحيه من هم تأثير گذاشت. شايد بهداد آن موقع حس بدي داشت.

*به نظرت تصميم بهداد براي خداحافظي طبيعي است؟

ما نمي‌گذاريم او برود اما واقعاً حق دارد. وزنه‌‌برداري خيلي سخت است. تنها كسي كه زير وزنه رفته مي‌تواند حس و حال بهداد را درك كند. همه فكر مي‌كنند اين وزنه‌ها را خيلي راحت بالا مي‌بريم اما اگر فقط تمرين يك روز ما را ببينند متوجه سختي كار ما مي‌شوند. بعضي‌ها حتي نمي‌توانند هالتر خالي را هم بالا ببرند.

*با برگشت از مكزيك حالا چه كار مي‌كني؟

فعلاً موتورم را خاموش كرده‌ام. مدتي بايد استراحت كنم و بعد تمرينات را دوباره شروع كنم اما حالا تمرين سنگين نمي‌کنم، فقط جوري تمرين مي‌كنيم براي حفظ قدرت و آسيب نبينيم. هنوز به ما خبر نداده‌اند اردو از كي شروع مي‌شود اما من منتظر اردو نمي‌مانم و خودم تمريناتم را شروع مي‌كنم.

*مسابقه‌هاي جهاني چطور بود؟

مسابقه‌ها خوب بود. حتي بيشتر از پارالمپيك آماده بودم و در اردوها 311 كيلو زده بودم و در تمرينات اختصاصي‌ام بيشتر از آن زده بودم. من تابع كادر فني هستم و طبق خواسته آنها وزنه زدم. تمركزم براي ركوردزني در بازي‌هاي پاراآسيايي و  پارالمپيك 2020 است.

*يعني در جاكارتا منتظر ركوردشكني سيامند باشيم؟

من از اول هم فاصله‌ام با رقبا زياد بود اما همه چيز بستگي به مسابقه دارد. با اين حال خودم بيشتر دوست دارم در مسابقه سطح بالا ركوردشكني كنم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رحمان: فعلاً موتورم خاموش است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..