تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره عمار بجز نمایش مشکلات، به نیمه پر لیوان هم می پردازد

هاشم مسعودی مستندساز در خصوص علت ساخت مستند «زنگ کار» که در جشنواره مردمی فیلم عمار حضور دارد، به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: هدف ما از ساخت این مستند، تغییر نگاه مردم به کار کردن نوجوان‌هاست. اگر به «کودک کار» به آن سر و سامان ندهیم، به یک تهدید تبدیل می شود.

وی افزود: من هم به عنوان کارگردان با کار کردن نوجوان ها بصورت گل فروشی سر چهار راهها مخالفم، اما نسبت به اینکه به درستی در اوقات فراغتشان به کارهای خوب بپردازند، هیچ موضع گیری ندارم.

وی ادامه داد: فروشندگی برای نوجوان ها باید به معنای درست آن اتفاق بیافتد؛ یعنی اینکه به این قشر از جامعه هویت ببخشد تا شخصیتشان به خوبی شکل بگیرد.

این کارگردان درباره اهمیت برگزاری جشنواره مردمی فیلم عمار اذعان داشت: همین بس که باعث آشتی مردم با سینما بوده است. سال گذشته در فیلم «اشنوگل» دستیار و بازیگر بودم. در آن همهمه و شلوغ بازی های این فیلم یک نفر از زاهدان با تلفنم تماس گرفت و درخواست اکران مستند «جهاد در مدار جاد» را در زاهدان داشت. این از اهمیت های جشنواره فیلم عمار است.

این کارگردان در خصوص عواملی که می تواند جشنواره عمار را پویاتر کند، عنوان کرد: سینمای دنیا از بخش مستند و داستانی تشکیل شده است که فیلمسازان حاضر در آن آموزش های لازم می بینند. جشنواره عمار نیز در این بخش نیاز به آموزش دارد. خوشبختانه متولیان جشنواره آن را مدنظر قرار داده اند و جشنواره رو به پیشرفت است.

 مسعودی درباره بخش بین الملل جشنواره مردمی فیلم عمار اظهار داشت: باید در بخش اکران های بین الملل تلاش بیشتری صورت بگیرد تا بتوان هم جشنواره و هم آثار آن را بیشتر اشاعه داد؛ چون جشنواره عمار برخلاف دیگر جشنواره ها فقط مشکلات را به مردم نشان نمی دهد و به نیمه پر لیوان هم می پردازد. از سویی این جشنواره ویترین جشنواره ای جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره عمار بجز نمایش مشکلات، به نیمه پر لیوان هم می پردازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..