تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باید جشنواره موسیقی فجر را به تمام دنیا بشناسانیم

رازمیک اوحانیان: باید جشنواره موسیقی فجر را به تمام دنیا بشناسانیمبه گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سی و سومین جشنواره موسیقی فجر،  رازمیک اوحانیان، رهبر گروه کُر ارکستر سمفونیک تهران درباره اجرای این گروه گفت: در حالی‌ که تمامی گروه‌های موسیقی کشور و آهنگسازان با تحرک بسیار برای آماده كردن برنامه‌های خود در جشنواره موسیقی فجر در حال تلاش هستند، گروه کُر ارکستر سمفونیک تهران نیز در حال تمرین مستمر برای حضور موفق در جشنواره است.

اوحانیان درباره رپرتوار اجرایی گروه کُر ارکستر سمفونیک تهران در جشنواره موسیقی فجر بیان کرد: گروه کُر ارکستر سمفونیک تهران با در نظر گرفتن این‌که در جشنواره موسیقی فجر، خانواده‌ها و اقشار مختلف حضور دارند، برنامه کنسرت خود در جشنواره را در دو قسمت تنظیم کرده است.

وی افزود: قسمت اول، شامل اجرای آهنگ‌های کلاسیک از آهنگسازهای معتبر و معروف دنیا است و در قسمت دوم، با یاد و خاطره روز 22 بهمن، قطعاتی مانند «کجایید ای شهیدان خدایی؟» و همچنین قطعات فولکلور بسیار زیبا از اقصی‌نقاط ایران با تنظیم و ترکیب بسیار جدیدی اجرا خواهد شد که امیدواریم مورد پسند شنونده‌ها قرار گیرد.

رهبر گروه کُر ارکستر سمفونیک تهران به اهمیت جشنواره موسیقی فجر اشاره کرد و اظهار داشت: وجود جشنواره‌ای با این ابعاد فراگیر و بین‌المللی و حضور جوانان و گروه‌های مختلف از تمامی کشور اهمیت زیادی را برای تربیت نسل آینده موسیقایی کشور و همچنین تربیت شنونده خوب را دارد.

رازمیک اوحانیان در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم با سعی و تلاش جمعی، جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر را به تمام دنیا بشناسانیم و بگوییم که در این جشنواره هم گروه‌های داخلی می‌توانند حضور قوی داشته باشند و هم با حضور گروه‌های خارجی، ارتباطات خوبی ایجاد می‌شود که برای دنیای موسیقایی کشور اهمیت بسیاری خواهد داشت.

گفتنی است؛ گروه کُر ارکستر سمفونیک تهران روز جمعه 22 دی‌ماه از ساعت 18:30 در قالب سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در تالار رودکی روی صحنه خواهد رفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باید جشنواره موسیقی فجر را به تمام دنیا بشناسانیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..