تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش  تحسین برانگیز مرد فداکار در نجات زن سالخورده + فیلم

تلاش  تحسین برانگیز مرد فداکار در نجات زن سالخورده + فیلم///////////////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک مرد فداکار اهل استان هبئی چین با به خطر انداختن جانش زندگی یک زن سالخورده را نجات داد. "شی لی" 54 ساله پس از آنکه با صحنه گرفتار شدن یک زن 70 ساله در یک رودخانه یخ زده مواجه شد بلافاصله به کمک او شتافت و جانش را نجات داد.

شی سریعا خود را به این پیرزن رساند و با دست اقدام به شکستن یخ خای رودخانه نمود. ویدئویی که منتشر شده است شی را در حالی که تلاش می‌کند یخ رودخانه را بشکند و این زن را از داخل رودخانه بیرون بکشد دیده می‌شود.

 در ادامه یکی دیگر از  افراد  محلی با مشاهده این صحنه به کمک شی شتافت و  توانستند این زن را نجات دهند. در این ویدئو صدای چند نفر از مردم محلی نیز شنیده می شود که از رسیدن آمبولانس و تیم اورژانس پزشکی تا دقایقی دیگر خبر می دهند.

 شی در این خصوص گفت : " واقعا آب رودخانه بسیار سرد بود و یخ آن نیز استجکام زیادی نداشت. اما من فرصت اندکی برای فکر کردن داشتم. باید بلافاصله واکنش نشان می دادم ."

 انتهای پیام/

مرد میانسال با به خطر انداختن جانش زندگی زن سالخورده را نجات داد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش  تحسین برانگیز مرد فداکار در نجات زن سالخورده + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..