تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کوکی شکلات سفید و فندق؛ سرشار از ویتامین

۶۴۹۹۸۵

۲۳۸  بازدید

این کوکی خوشمزه که با شکلات سفید و تکه های فندق تهیه می‌شود، دسری بسیار خوشمزه و مقوی و سرشار از ویتامین است.

ماهنامه کیک و شیرینی: این کوکی خوشمزه که با شکلات سفید و تکه های فندق تهیه می‌شود، دسری بسیار خوشمزه و مقوی و سرشار از ویتامین است.

مواد لازم:
جوی دوسر: 250 گرم آرد: 200 گرم جوش شیرین: یک قاشق چای خوری نمک: به مقدار لازم کره: 250 گرم شکر: یک دوم پیمانه شکر قهوه ای: یک دوم پیمانه تخم مرغ: یک عدد شیر: یک و یک دوم قاشق سوپ خوری وانیل: یک قاشق چای خوری چیپس شکلات سفید: یک و یک دوم پیمانه فندق (خرد شده): 2 پیمانه کوکی شکلات سفید و فندق  طرز تهیه:

جوی دوسر، آرد، جوش شیرین و نمک را در ظرف مناسبی با هم مخلوط کنید. کره و شکرها را در ظرفی جداگانه با همزن به خوبی بزنید. تخم مرغ، شیر و وانیل را اضافه کرده و با هم زدن مواد ادامه دهید تا کاملا یکدست شوند. مخلوط آرد را اضافه کرده و به خوبی مواد را با هم ترکیب کنید. چیپس شکلات سفید و فندق خرد شده را به مواد اضافه و مخلوط کنید. خمیر را ورز دهید.

گلوله هایی به اندازه گردو از خمیر جدا کنید و کف دست خود کمی پهن کنید. آنها را با فاصله از هم در سینی فر پوشیده شده با کاغذ روغنی قرار دهید و به مدت 12 الی 15 دقیقه در فر از قبل گرم شده با دمای 165 درجه سانتی گراد (325 درجه فارنهایت) بپزید تا طلایی رنگ شوند. سپس سرو کنید.

نکته:

این نوع جوی دو سر ویژه قنادی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کوکی شکلات سفید و فندق؛ سرشار از ویتامین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..