تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقش زنان در حکومت امام زمان (عج) چیست؟ +فیلم

نقش زنان در حکومت امام زمان (عج) چگونه خواهد بود؟+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در روایتی از امام محمد باقر(ع) نقل شده که در زمان ظهور حضرت مهدی(عج)، 50 تن از 313 یاری که با ایشان همراه می شوند، زن‌ها هستند. حجت‌الاسلام پناهیان در جمع تعدادی از بانوان به این نکته اشاره می‌کند که:

"من در طرفداری از امام زمان(عج) در این جمع به شما می گویم که سیاسی باشید. اگر شما در تحلیل سیاسی خود را تقویت کنید،از آقایان نیز بهتر عمل خواهید کرد. درست است که مدیریت کار آقایان بوده اما شما می توانید آزادانه آنها را نقد و راهنمایی کنید".

شما می توانید حتی راه غلط و درست را به مردان بیاموزید. به سراغ سیاست‌های کلان مانند مقدمه‌سازی برای حضور حضرت و از بین بردن قدرت های جهانی بروید و اینکه چگونه برای خود قدرت کسب کنید".

استاد پناهیان در انتهای این بحث، سخنرانی خود را با بیان جمله ای قابل تامل و پربار به پایان می‌رساند و می‌گوید: "اوج تربیت دین این است که زن سیاسی بار بیاید، وگرنه بسیاری از فضائل اخلاقی را باید داشته باشد".

نقش زنان در حکومت امام زمان (عج) چگونه خواهد بود؟+فیلم

انتهای پیام/

 زنان در حکومت حضرت مهدی(عج) چه نقشی خواهند داشت؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقش زنان در حکومت امام زمان (عج) چیست؟ +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..