تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس های قدیم و جدید هتل استقلال تهران را ببینید

عکس های قدیم و جدید هتل استقلال تهران را ببینیدبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ استقلال، نام بزرگترین هتل بین المللی و ۵ ستاره ایران است که در شمال تهران قرار دارد. این هتل در تاریخ ۸ آذر ۱۳۴۱ مورد بهره برداری قرار گرفت و از آن روز تا کنون از مسافران بسیاری میزبانی کرده است.

گفتنی است؛ هتل استقلال تهران در تقاطع بزرگراه شهید چمران و چهارراه ولیعصر قرار دارد. این هتل متشکل از دو برج غربی و شرقی می باشد که برج غربی در سال 1341 به بهره برداری رسید. 10 سال بعد، در سال 1351 برج شرقی هتل نیز افتتاح گردید. در حال حاضر هتل استقلال دارای 15 طبقه و جمعا 552 باب اتاق و سوئیت می باشد.

در ادامه با ما همراه باشید تا تصاویری از این هتل در گذشته و حال  را مشاهده نمایید.

 عکس های قدیم و جدید هتل استقلال تهران را ببینید

عکس های قدیم و جدید هتل استقلال تهران را ببینید

انتهای پیام/

  هتل استقلال در  زمان  قدیم و جدید+تصاویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس های قدیم و جدید هتل استقلال تهران را ببینید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..