تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در مورد فشار قبر چه میدانید؟ +فیلم

در مورد فشار قبر چه میدانید + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فشار قبر یا عذاب قبر سختی‌ها و فشارهایی است که انسان پس از مرگ و وارد شدن به عالَم بَرزخ با آنها مواجه می‌شود. از وحشتناک‌ترین عذاب‌های قبر كه ميت در شب اول قبر با آن مواجه می شود، فشار قبر است كه مومن و كافر، كوچك و بزرگ، بايد آن را تحمل كنند اما اين فشارمتأثر از اعمال انسان و پرونده‌ی وی متغیر است.

در این فیلم، حجت‌الاسلام علوی تهرانی به برخی از سختی‌های قبر اشاره می‌کند که عبارت اند از تاریکی، تنهایی و فشار قبر. وی  سپس  ابراز داشت که در بین پیامبران، حضرت موسی(ع) خیلی راحت جان داد، اما با این حال وقتی از پرسیدند که مرگ را چگونه یافتی، او در پاسخ می‌گوید که مثل گوسفندی که پوست از بدنش می‌کندند در حالی که هنوز جان در بدن داشت.

در ادامه می‌توانید این فیلم جالب را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

سخنان جالب حجت‌الاسلام علوی تهرانی در مورد فشار قبر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در مورد فشار قبر چه میدانید؟ +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..