تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجارت سیاه/ معرفی دختران خردسال فقیر به مردان میانسال برای ازدواج +فیلم

تجارت سیاه/ معرفی دختران خردسال به مردان میانسال برای ازدواج+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک زن پاکستانی تصمیم گرفت دختر خود به نام "پاتانی مانگریو" را در ازای دریافت مبلغی پول به عقد مرد 50 ساله"جیتمال میهار" دربیاورد.

گلزار ماری یک افسر پلیس درباره این ماجرا گفت: حدود ساعت 11 صبح بود که اطلاعاتی راجع به مراسم عقد این دختر  با مردی میانسال دریافت کردیم. به همراه همکارانم راهی دفتر ثبت ازواج شدیم و با ورود ناگهانی به آنجا 11 نفر را دستگیر کردیم اما داماد از دست ما گریخت.

گلزار ماری همچنین آدرسی از کارگزار این ازدواج به نام "محمد میهار" داشت. "محمد میهار" شخصی بود که از خانواده عروس و داماد مبلغی پول گرفته بود تا آنها را به هم معرفی کند و این وصلت را به سرانجام برساند.

مادر دختر 10 ساله به پلیس گفت: همسرم در راه رفتن مشکل دارد برای همین در مراسم عقد حضور نداشت، ما مقداری زیاد پول بدهکار بودیم و طلب‌کاران ما را تحت فشار گذاشته بودند.  واقعا چاره دیگری برایمان نمانده بود تا اینکه با میهار آشنا شدیم و او این پیشنهاد را به ما داد.

قاضی حاجی سولانگی  که عاقد این دو نفر بود پس از دستگیری توسط پلیس در اظهارات خود مدعی شد که هیچ اطلاعی از سن دختر نداشته وفقط نام او و اسم والدینش را می دانسته است.

مسئله ازدواج اجباری دختران خردسال با مردان مسن به معضلی جدی در این کشور تبدیل شده است.

تجارت سیاه/ معرفی دختران خردسال فقیر به مردان میانسال برای ازدواج+فیلم

 سولانگی "عاقد" 

تجارت سیاه/ معرفی دختران خردسال فقیر به مردان میانسال برای ازدواج+فیلم جزئیات  ماجرا را در فیلم زیر خواهید دید.

انتهای پیام

ورود ضربتی پلیس به مراسم عقد دختر خردسال با مرد 50 ساله



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجارت سیاه/ معرفی دختران خردسال فقیر به مردان میانسال برای ازدواج +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..