تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غرش لامبورگینی هوراکان پرفورمانته در اتوبان‌های آلمان

گروه اتوتاپ NL، این‌بار با لامبورگینی هوراکان پرفورمانته ۶۳۰ اسب بخاری به اتوبان‌های بدون محدودیت سرعت آلمان رفته‌اند و افسار این گاو وحشی ایتالیایی را آزاد کرده‌اند.

مکان‌های زیادی در دنیا وجود ندارد تا بتوان از حداکثر پتانسیل سوپراسپرت‌هایی چون لامبورگینی هوراکان پرفورمانته (Performante) استفاده کرد. بهتر است دقیق‌تر گفت، مکان‌های زیادی در دنیا نیست که بتوان به‌صورت قانونی با سرعت‌ی بیش از ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت رانندگی کرد. همه‌ی ما آوازه‌ی برخی اتوبان‌های آلمان و نبود هیچگونه محدودیت سرعت در آن را شنیده‌ایم. گروه اتوتاپ NL که مدتی است انواع خودروهای مختلف را در این اتوبان‌ها تست می‌کند، این‌بار به سراغ گاو وحشی ایتالیایی رفته است.

لامبورگینی هوراکان پرفورمانته

نسخه‌ی پرفورمانته‌ی برادر کوچک‌تر اونتادور، لامبورگینی هوراکان با استفاده از پیشرانه‌ی ۱۰ سیلندر V شکل ۵.۲ لیتری، ۶۳۰ اسب بخار تنفس طبیعی را به همراه ۶۰۰ نیوتن‌متر گشتاور درست در پشت سر راننده قرار داده است تا یکی از خوش‌صداترین خودروهای ایتالیایی در پیست جهنم سبز رکورددار باشد. بدون شک با مشاهده‌ی ویدئوی اتوتاپ NL و شنیدن موزیک متن تک‌تک دنده‌ معکوس‌های هوراکان، امروز را بی‌ثمر به شب نرسانده‌ایم.

لامبورگینی هوراکان پرفورمانته / Lamborghini Huracan Performante لامبورگینی هوراکان پرفورمانته / Lamborghini Huracan Performante لامبورگینی هوراکان پرفورمانته لامبورگینی هوراکان پرفورمانته

لامبورگینی هوراکان پرفورمانته / Lamborghini Huracan Performante

راننده‌ی خوش شانسی که پشت فرمان هوراکان پرفورمانته نشسته است، در این ویدئو کلیپ ۱۱ دقیقه‌ای تماشایی، فقط به فشردن پدال گاز بسنده نمی‌کند. در واقع تعویض دنده و معکوس در اتوبان بدون محدودیت سرعت و شنیدن صدای دلنشین پیشرانه‌ی V10 بهشت عاشقان دنیای خودرو است که این راننده نیز اوقات خوشی را سپری می‌کند.

مقاله‌های مرتبط:

البته همانطور که مشخص است، رانندگی در اتوبان‌های سرعت آزاد آلمان به معنی رانندگی نمایشی و خطرناک نیست و باید احتیاط را در هر تعویض دنده به یاد داشت. به هرحال هواراکان خوش صدا در این اتوبان که نسبتاً خلوت است به سرعت ۳۱۱ کیلومتر بر ساعت می‌رسد که هنوز هم با نهایت سرعت ۳۲۵ کیلومتر در ساعت کمی فاصله دارد.

بدون توضیح اضافه، از شما دعوت می‌کنیم که ویدئوی تماشایی و البته صدای دلنشین لامبورگینی هورکان پرفورمانته در اتوبان‌های آلمان را تماشا کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غرش لامبورگینی هوراکان پرفورمانته در اتوبان‌های آلمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..