تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موبایل‌تان را بالاتر بگیرید بهتر آنتن می‌دهد؟/ بررسی علمی یک عادت قدیمی

موبایل‌تان را بالاتر بگیرید بهتر آنتن می‌دهد؟/ بررسی علمی یک عادت قدیمیبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر لین ژونگ استاد دانشگاه رایس در آمریکا اعلام کرده که ماهیت امواج موبایل به شکلی نیست نیست که در اختلاف ارتفاع نیم متری و مثلا با بالا گرفتن موبایل توسط شخص تغییری در کیفیت یا قدرت آنتن‌دهی صورت بگیرد. امواج موبایل در اطراف ما کاملاً همگن و یکنواخت هستند.

بر این اساس بالا گرفتن موبایل عملا کاری بیهوده است و معلوم نیست چرا این عادت در میان مردم به وجود آمده است. شاید این عادت از زمان رادیوهای قدیمی باقی مانده است! در مقابل بالا گرفتن نیم‌متری موبایل اما حرکت کردن و جابجایی مکانی تاثیر بسیار بهتری در آنتن‌دهی دارد. گاهی یک تغییر مکان نیم‌متری هم می‌تواند جادویی باشد چون ساختمان‌های شهری تاثیر زیادی روی امواج موبایل دارند. به همین خاطر است که گاهی وقت جلوی پنجره می‌روید آنتن موبایل‌تان تقویت می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

انتهای پیام/

این عادت قدیمی را ترک کنید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موبایل‌تان را بالاتر بگیرید بهتر آنتن می‌دهد؟/ بررسی علمی یک عادت قدیمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..