تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی با دم فیل، پایان زندگی راهنمای تور گردشگری را رقم زد

بازی با دم فیل، پایان زندگی راهنمای تور گردشگری را رقم زد+ تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمله یک فیل خشمگین به گروهی از گردشگران چینی در تایلند، موجب مرگ راهنمای تور شد. "هی یونگ جی" 35 ساله در حالی که تلاش می کرد گردشگران را از مهلکه فراری دهد، خود مورد حمله فیل قرار گرفت و زیر دست و پای این حیوان جانش را از دست داد. این اتفاق زمانی رخ داد که گردشگران این تور گردشگری چینی مشغول بازدید از یک پارک بودند.

 بنا به گفته پلیس محلی تایلند احاطه فیل توسط گردشگران و گرفتن عکس سلفی با آن علت اصلی این اتفاق بوده است. این در حالی که بنا به گزارش "بانکوک پست" کشیدن دم فیل توسط یکی از گردشگران موجب خشمگین شدن این حیوان و حمله آن به گردشگران شده است. در یکی از تصاویری که منتشر شده است مینی بوس حامل گردشگران را نشان می دهد که در اثر حمله فیل دچار خسارت شده است.

 گفتنی است؛ مسئولان پارک حدود 200 هزار یوآن چین (30.500 دلار آمریکا)  به عنوان غرامت به خانواده قربانی پیشنهاد کرده اند اما آنها این پیشنهاد را رد کرده اند.

 انتهای پیام/

فیل خشمگین، راهنمای تور گردشگری را له کرد!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی با دم فیل، پایان زندگی راهنمای تور گردشگری را رقم زد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..