تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هنرنمایی ستاره پرسپولیس در قاب تلویزیون+ عکس

هنرنمایی ستاره پرسپولیس در قاب تلویزیون+ عکسبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  فرشاد احمدزاده بازیکن تیم پرسپولیس تهران که اخیرا وارد حرفه ای بازیگری شده، در صفحه اینستاگرام خود تصویری از پشت صحنه سریال محکومین را به اشتراک گذاشت و خبر از پخش این سریال از امشب داد. در این تصویر نمایی از نقش آفرینی این بازیکن  در کنار علی انصاریان در سریال "محکومین" را مشاهده خواهید کرد.

داستان سریال "محکومین" به کارگردانی سید جمال سید حاتمی و تهیه‌کنندگی بهروز مفید پیرامون مجازات جایگزین است. این جرایم سعی دارد تا کاری کند که افرادی که به دلایل غیر عمد مرتکب جرمی شده‌اند، به زندان نیفتاده و آن دوران را در فضایی دیگر سپری کنند. هدف این سریال فرهنگ‌سازی در بخش مجازات جایگزین است. در هر قسمت این سریال یک پرونده برای هر یک از محکومین تشکیل می‌شود و به جای تنبیه و زندان نگاه جدیدی فرهنگ سازی خواهد شد.

گفتنی است؛ احمدزاده اولین فوتبالیستی نیست که به سمت این حرفه می رود اما تفاوت او با دیگر ورزشکاران در این است که اکثر فوتبالیست ها بعد از خداحافظی از میادین ورزشی سراغ بازیگری می رفتند و احمدزاده در حالی که بازیکن فیکس مدعی قهرمانی لیگ برتر است به سراغ بازیگری رفته است.

فرشاد احمدزاده در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"امشب سريال محكومين ساعت ٢٢:١٥ از شبكه ١ يادتون نره.منو داش علی انصاريان تركونديم يه تشكر ويژه هم از كارگردان زحمت كش اقا سيد جمال حاتمی دارم "

 هنرنمایی ستاره پرسپولیس در قاب تلویزیون+ عکس

انتهای پیام/

 ستاره پرسپولیس از زمان پخش سریال محکومین خبر داد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هنرنمایی ستاره پرسپولیس در قاب تلویزیون+ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..