تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنایه مهران مدیری به روسری سرکردن مربی تایلندی +فیلم

کنایه مهران مدیری به روسری سرکردن مربی تایلندی + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری مجری توانمند و بسیار محبوب کشورمان، در شبهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود. دورهمی با ژانر اجتماعی و زبانی طنز، به نقد مسائل روز جامعه می‌پردازد. 

استندآپ‌های هنرمندانه و استادانه مهران مدیری در انتقال این انتقادها نقش بسیار مهمی دارد.

و اما موضوع روسری سر کردن مربی تایلندی تیم کبدی بانوان کشورمان، چندی پیش به عنوان یکی از مسائل پرحاشیه روز بود که حالا مهران مدیری در سری سوم برنامه دورهمی به انتقاد از آن پرداخت که بخش‌هایی از آن در ویدئو زیر ارائه شده است. 

انتهای پیام/

انتقاد طنز مهران مدیری از ماجرای حجاب مربی تایلندی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنایه مهران مدیری به روسری سرکردن مربی تایلندی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..