تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسکو در آستانه سال نو میلادی +فیلم

مسکو در آستانه سال نو میلادی + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در آستانه سال نو میلادی یعنی سال 2018 همه کشورهایی که دین رسمی آنها مسیحیت است به شادی و جشن می‌پردازند. در این بین بعضی از شهرها که ظاهر و طراحی بسیار زیبا و توریستی دارند به تزیین بناها و مکان های پررفت و آمد می‌پردازند و آن را بیش از پیش جذاب می‌کنند تا شهر رنگ و بوی سال نو به خود بگیرد.

شهر مسکو یکی از شهرهای بزرگ جهان است که هرساله در آستانه سال نو به بهترین شکل تزئین می‌شود. در ادامه ویدئویی دیدنی از زیبایی چشم نواز مسکو در آستانه سال نو میلادی مشاهده می‌کنید :

 

انتهای پیام/

تزئین شهر  مسکو در آستانه سال نو میلادی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسکو در آستانه سال نو میلادی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..