تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Jurassic Survival Island: ARK 2 Evolve v1.2.6

این از آخرالزمان هم بدتر است… اگر آخرین روز شما بر روی زمین باشد چه می‌کنید؟ حالا باید در یک جزیره سعی کنید به تنهایی زنده بمانید. البته نه صرفاً یک جزیره خالی، بلکه پر از دایناسورهای خطرناک. در بازی Jurassic Survival Island: ARK 2 Evolve شما آخرین انسان بر روی یک جزیره هستید. آیا می‌توانید دوام بیاورید؟

این یکی از بهترین بازی‌های سبک بقاء می‌باشد! در این بازی سعی می‌کنید زنده بمانید، به ساخت و ساز می‌پردازید و دایناسورها را شکار می‌کنید.

یک غار دایناسور را پیدا کرده و منابع نادر را جمع‌آوری کنید. غارهای باستانی پر از دایناسورهای خطرناک را کاوش کنید. سلاح‌ها و ابزار را بسازید، خانه خود را بنا کنید.

از گرافیک جدید بازی با رزولوشن بالا به صورت سه‌بعدی لذت ببرید. سلاح‌های گوناگون شامل تبر، تیر و کمان به شما کمک خواهند کرد برای غذا به شکار بپردازید و در مبارزات از خود دفاع نمایید.

مجموعه وسیعی از دایناسورها و حیوانات وحشی در بازی وجود دارند. شما بهترین دوست خود به نام دودو را دارید که از شما در برابر دایناسور خطرناک محافظت می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Jurassic Survival Island: ARK 2 Evolve v1.2.6»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..