تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیوگرافی محمد انصاری + تصاویر جدید اینستاگرام او

بیوگرافی محمد انصاری + تصاویر جدید اینستاگرام او

بیوگرافی محمد انصاری + تصاویر جدید اینستاگرام او

در این قسمت از سایت نسیم فان زندگینامه خواندنی محمد انصاری بازیکن تیم ملی ایران را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

محمد انصاری متولد ۱ مهر ماه سال ۱۳۷۰ در تهران است. بازیکن فوتبال اهل ایران است. او هم‌اکنون در باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران و تیم ملی فوتبال ایران در پست مدافع میانی و دفاع چپ بازی می‌کند.

ازخوبی و کمالات محمد انصاری مدافع پرسپولیس هرچه بگوییم کم گفته ایم و خانواده و دوستداران مرحوم ناصر حجازی می توانند این موضوع را تأیید کنند. هرچند به مدافع شماره ۱۵ پرسپولیس اطلاع داده بودند که دراولین جشنواره زنده یاد ناصر حجازی قرارنیست هیچ جایزه ای ولو مرد اخلاق را بگیرد اما محمد انصاری راهی این مراسم شد.

تصویر خاصی از محمد انصاری بازیکن متفاوت پرسپولیس منتشر شده است.
محمد انصاری را شاید بتوان یکی از خاص ترین بازیکنان این روزهای فوتبال دانست. او که همیشه در صفحه شخصی اش پست های مذهبی و متفاوت می گذارد در یک مراسم با همسرش حاضر شد و تصویری از این مراسم منتشر شده است.

بیوگرافی محمد انصاری + تصاویر جدید اینستاگرام او

بیوگرافی محمد انصاری + تصاویر جدید اینستاگرام او

بیوگرافی محمد انصاری + تصاویر جدید اینستاگرام او

بیوگرافی محمد انصاری + تصاویر جدید اینستاگرام او

فوتبال را از کجا شروع کردی؟

من فوتبالم از تیم فجر سپاه تهران آغاز کردم و با مربیانی مثل آقایان رستم بیک و اللهیاری کار کردم. در رده جوانان هم به تیم مهر کارون پیوستم که در دست اول تهران فعالیت می کرد. بعد از آن به تیم داماش تهران پیوستم و زیر نظر آقای کولیوند کار کردم. دو سال آخر حضورم در رده امیدها هم راهی استقلال شدم. آقایان جلالی، رجبی و دکتر شاهین ریاحی که هنوز هم به من مشاوره می دهند زحمات زیادی برایم کشیده اند. سال بعد هم جلال بیات و علی چینی مربی من بودند.

چه شد که به تیم بزرگسالان استقلال رفتی؟

در دو سالی که در امیدهای استقلال بودم پرویز مظلومی بازی های من را زیر نظر داشت و من را به تمرینات بزرگسالان آورد. همان زمان علیرضا منصوریان سرمربی تیم امید بود و مرا به اردوی این تیم دعوت می کرد. بعد از آن امیر قلعه نویی به استقلال آمد و سن من آن زمان از رده امیدها خارج شد. آن زمان نیم فصل در استقلال بودم اما شرایط بازی رسمی را پیدا نکردم. یک بازی دوستانه همان زمان با فجر سپاسی شیراز انجام دادیم که من هم زمان کمی مقابلشان بازی کردم. آنجا از من خواستند که به فجر سپاسی بروم و هاشم بیک زاده هم در انتقال من نقش داشت. چرا که من از او مشاوره می گرفتم.

پس رفتنت به فجر سپاسی با مشاور بیک زاده بود!

من با هاشم بارها تلفنی صحبت کردم و مشاوره می گرفتم. البته معتقدم رفتنم به این تیم تصمیم خوبی بود چرا که در این تیم هم دو سال سربازی ام را سپری کردم و هم در لیگ برتر به میدان رفتم. بعد از محمود یاوری، غلامحسین پیروانی سرمربی فجر سپاسی شد و او از من در پست دفاع آخر استفاده می کرد. در یک بازی بازیکن دفاع چپ ما مصدوم شد و من در این پست بازی کردم. بعد از پیروانی دوباره یاوری به فجر سپاسی برگشت و در نهایت ما به دسته یک سقوط کردیم. همان زمان تیم لیگ برتری مرا می خواست اما بر سر برخی از مسائل مثل رضایت نامه من که دست استقلالی ها بود به مشکل برخوردم. شرایطی برای من پیش آمد که نتوانستم در لیگ برتر بمانم و به همین دلیل به شهرداری تبریز رفتم . آن هم زمانی که مهدی پاشازاده سرمربی تیم بود. البته ما نتوانستیم نتیجه بگیریم آن هم به دلیل مسائلی که قصد ندارم آن ها را باز کنم. آن فصل که تمام شد در نهایت به پرسپولیس آمدم.

بیوگرافی محمد انصاری + تصاویر جدید اینستاگرام او

بیوگرافی محمد انصاری + تصاویر جدید اینستاگرام او

چه شد که به عنوان بازیکن تستی به پرسپولیس آمدی؟

بعد از شهرداری تبریز یکی دو پیشنهاد داشتم. اما مدیر برنامه هایم با من تماس گرفت و گفت که پرسپولیس به بازیکنی در پست من نیاز دارد اما برانکو گفته بود باید تست بدهم تا او شرایط مرا بسنجد. در نهایت در تمرینات شرکت کردم و برانکو بعد از یکی دو جلسه تمرین اعلام کرد که مورد پسند او قرار گرفتم و در نهایت هم قرارداد بسته شد.
همان زمان که به پرسپولیس آمدی عده ای می گفتند که تو با دلالی بازیکن این تیم شدی. اما بعدا خودت را نشان دادی. آن روزها برایت سخت نبود؟

واقعا روزهای سختی را پشت سر گذاشتم. روزهای تلخی بود که خوشحالم تمام شد. البته فوتبال بالا و پایین زیاد دارد و سعی کردم از حواشی دور باشم و حتی از خواندن اخبار هم فراری بودم. البته الان هم خیلی اهل مصاحبه کردن و در رسانه ها بودن نیستم. بیشتر سعی می کردم تمرین کنم و تمرکزم را روی کارم بگذارم. همان ابتدا به گوش خودم هم رسیده بود که با دلالی به پرسپولیس آمدم. این مسائل طبیعی است چرا که شما در فوتبال هر کاری بکنید برایتان حرف در می آورند.

تو هم در استقلال بازی کردی و هم در پرسپولیس. آیا خودت را یاغی می دانی؟

در استقلال به من فرصتی داده نشد که بخواهم خودم را نشان دهم. اما خودم را یاغی نمی دانم.
اگر در استقلال به تو فرصت داده می شد حتما در این تیم می ماندی.

واقعا نمی دانم. باید می دیدم که شرایط چطور است. در چند سالی که من استقلال بودم کل دریافتی من ۵ یا ۶ میلیون تومان بود. واقعا شرایط برای من سخت بود. البته رفتار برخی ها در استقلال هم به گونه ای بود که واقعا اذیت می شدم.
نمی خواهی این رفتارها و نام این برخی ها را بگویی؟

نمی خواهم این مسائل را باز کنم اما شاید برخی از مسئولان استقلال باعث ناراحتی من شدند.

بیوگرافی محمد انصاری + تصاویر جدید اینستاگرام او

بیوگرافی محمد انصاری + تصاویر جدید اینستاگرام او

خانواده ات با فوتبال بازی کردنت مشکل نداشتند؟

نه اتفاقا پدر من خودش دروازه بان تیم آتش نشانی بود و حتی سال ۶۵ در جام حذفی مقابل پرسپولیس هم بازی کرده است. واقعا مشورت های پدرم خیلی به من کمک کرد و هنوز هم از مشاوره هایش استفاده می کنم. خیلی مواقع بود که از فوتبال خسته می شدم اما او با صحبت هایش به من روحیه می داد.
تجربه های زیادی در مسائل گوناگون داری و حتی شنیده ام که کارت خبرنگاری هم داری!

حدود ۶ سال پپیش بود که مسابقات جام رسانه ها در حال برگزاری بود .یکی از دوستانم کارمند یکی از مجلات خانوادگی بود و تیم این مجله قصد داشت در مسابقات جام رسانه ها شرکت کند که برای حضور در این مسابقات باید کارت خبرنگاری هم داشتیم. برای حضور در این مسابقات برای من کارت خبرنگاری صادر شد و بعد از بازی ها هم کارت نزد خودشان باقی ماند.

از بین تیم های اروپایی به چه تیمی علاقه داری؟

آرسنالی که تیری آنر و پاتریک ویرا در آن بازی می کردند را خیلی دوست داشتم. از بین تیم ملی ها هم برزیل را دوست داشتم چرا که در پلی استیشن تیم قوی بود و با این تیم همه را می بردم.

اگر بخواهی روزی لژیونر شوی دوست داری در چه تیمی بازی کنی؟

لیگ آلمان را دوست دارم و علاقمندم که روزی در این لیگ بازی کنم. دوست دارم روزی در دورتموند و بایرن مونیخ بتوانم بازی کنم.

بیوگرافی محمد انصاری + تصاویر جدید اینستاگرام او

بیوگرافی محمد انصاری + تصاویر جدید اینستاگرام او

بیوگرافی محمد انصاری + تصاویر جدید اینستاگرام او

بیوگرافی محمد انصاری + تصاویر جدید اینستاگرام او

بیوگرافی محمد انصاری + تصاویر جدید اینستاگرام او

بیوگرافی محمد انصاری + تصاویر جدید اینستاگرام او

منبع: نمناک

گردآوری: سایت تفریحی نسیم فان

مطالب متنوع دیگر بیوگرافی امیرحسین فتحی + جدیدترین تصاویر اینستاگرام اوبیوگرافی امیرحسین فتحی + جدیدترین تصاویر اینستاگرام او طرز تهیه پلو مرغ آفریقایی به سبک اصیلطرز تهیه پلو مرغ آفریقایی به سبک اصیل بیوگرافی حبیب دهقان نسب + جدیدترین تصاویر اوبیوگرافی حبیب دهقان نسب + جدیدترین تصاویر او بیوگرافی ستار خواننده + عکس های شخصی او و خانواده اشبیوگرافی ستار خواننده + عکس های شخصی او و خانواده اش بیوگرافی مجید مشیری + جدیدترین تصاویر اوبیوگرافی مجید مشیری + جدیدترین تصاویر او بیوگرافی سارا بهرامی + تصاویر اینستاگرام اوبیوگرافی سارا بهرامی + تصاویر اینستاگرام او بیوگرافی حمید هیراد + جدیدترین تصاویر او و همسرشبیوگرافی حمید هیراد + جدیدترین تصاویر او و همسرش بیوگرافی سارا رسول زاده + تصاویر جدید اوبیوگرافی سارا رسول زاده + تصاویر جدید او بیوگرافی وریا غفوری + عکس های جنجالی اینستاگرام اوبیوگرافی وریا غفوری + عکس های جنجالی اینستاگرام او عکس کریس رونالدوبا مدل موی جدید !!!! + عکسعکس کریس رونالدوبا مدل موی جدید !!!! + عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیوگرافی محمد انصاری + تصاویر جدید اینستاگرام او»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..