تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چوب جادوی شفر از بازیکنان استقلال گلزن ساخت!

 استقلال بعد از حضور شفر رشد قابل توجهی در تعداد گل زده داشته است.


بدون شک مشهودترین تغییری که استقلال بعد از حضور وینفرد شفر داشته، تعداد گل‌های زده بوده است. به طوریکه استقلال پیش از حضور شفر آماری نزدیک به فاجعه از حیث گلزنی داشت.

 

اما این روزها علاوه بر تبدیل شدن به چهارمین خط حمله برتر لیگ در هر مسابقه داخل و یا خارج از خانه راحت‌تر از هرچیزی به حریفان گل می‌زند. استقلال در یازده بازی اخیر تحت هدایت شفر موفق به زدن نوزده گل شده است.

 

برای مثال در مقابل پرسپولیس، بهترین خط حمله لیگ در یازده بازی قبلی یکی کمتر از استقلال گل زده و همین باعث شده خط حمله شفر از جمع بهترین خط حمله‌های لیگ عقب نماند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چوب جادوی شفر از بازیکنان استقلال گلزن ساخت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..