تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین روش ختنه نوزادان، توصیه متخصصین

نوزاد پسری 10 روزه دارم. بهترین و مناسبترین زمان برای ختنه چه زمانی و چه راهی است؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: نوزاد پسری 10 روزه دارم. بهترین و مناسبترین زمان برای ختنه چه زمانی و چه راهی است؟

پاسخ دکتر رامین مظفری، فوق‌تخصص نوزادان و کودکان و عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران:
دو ماهگی بهترین سنی است که می توانید برای ختنه کردن نوزاد اقدام کنید. در دو ماهگی هنوز نوزاد چهار دست و پا راه نمی رود پس ختنه کردنش هم باعث نمی شود که خیلی اذیت بشود. نوزادانی که در سنین بالاتر ختنه می شود هم بیشتر اذیت شده و می ترسند و هم اینکه خاطره ناخوشایندی در ذهن شان باقی می ماند. علاوه بر این تاخیر در ختنه کردن خطر عفونت ادراری را برای نوزادان پسر بیشتر می کند.

پاسخ دکتر فاطمه هدی فلاح، متخصص کودکان:
به طور کلی برای ختنه کردن از دو روش حلقه و عمل جراحی استفاده می شود که روش جراحی از روش های قدیمی است و روش حلقه هم برای نوزادان بیشتر استفاده می شود که به دلیل کم سن بودنشان متوجه نمی شوند و احتمال تنگی هم در آن ها کمتر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین روش ختنه نوزادان، توصیه متخصصین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..