تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنسرت همایون شجریان در پاریس لغو شد

ندای ایرانیان -کنسرت همایون شجریان که قرار بود در شهر پاریس فرانسه برگزار شود، لغو شد.

 به دلیل مشکلات هماهنگی با سالن و عدم هماهنگی برنامه‌گذار با مدیریت ارکستر سیمرغ برگزاری کنسرت همایون شجریان در پاریس به زمان دیگری موکول شد.

همایون شجریان که با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش خبر از لغو کنسرتش در پاریس داد، در صفحه‌اش نوشت: «دوستان و علاقمندان گرامی، متأسفانه باید به اطلاعتان برسانیم، کنسرت سیمرغ، که قرار بود در سالن یونسکوی پاریس برگزار بشود، باوجود آمادگی گروه برای حضور و اجرای این کنسرت به دلیل مشکلات هماهنگی با این سالن و عدم هماهنگی برنامه‌گذار با مدیریت ارکستر سیمرغ، جهت انتخاب سالنی جدید و مناسب و در شأن شما عزیزان، برگزار نخواهد شد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنسرت همایون شجریان در پاریس لغو شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..