تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بغض سپاهان ترکید

دیدار ۲ تیم سپاهان و پدیده در هفته هفدهم لیگ برتر با نتیجه ۴ بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

صراط: دیدار 2 تیم سپاهان و پدیده در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 15:15 در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان آغاز شد.

به گزارش تسنیم ،دقیقه 12 رحیمی مدافع جوان سپاهان از پشت محوطه جریمه شوتی خطرناک را روانه دروازه پدیده کرد که این توپ درون چارچوب قرار نداشت.

دقیقه 17 بازی ساسان انصاری مهاجم سپاهان ضربه‌ای نه چندان با دقت را به سمت دروازه حریف زد که راه به جایی نبرد.

جلال علیمحمدی هافبک تیم سپاهان دقیقه 26 شوت محکمی را به سمت دروازه حریف زد که با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

ضربه سر زیبای علی کریمی روی ارسال نویدکیا در دقیقه 28 از کنار دروازه به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

علیمحمدی دقیقه 43 بازی از پشت محوطه شوت قدرتمند و زیبایی را به سمت دروازه حریف زد که با واکنش خوب دروازه‌بان پدیده توپ راهی کرنر شد.

دقیقه 45 بازی مهرداد محمدی ارسال زیبایی را داشت که مهدی رحیمی مدافع پیشتاخته سپاهان گل نخست سپاهان را به ثمر رساند.

ساسان انصاری در دقیقه 48 حرکتی انفرادی را آغاز کرد و از پشت محوطه جریمه شوت بسیار زیبایی را به سمت دروازه‌ حریف زد که این شوت با اختلاف کم و به صورتی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

علیمحمدی دقیقه 50 پشت محوطه جریمه پاس بسیار زیبایی را به مهرداد محمدی داد که این بازیکن در تک به تک با دروازه‌بان ضربه زیبایی را روانه دروازه کرد اما با واکنش خوب دروازه‌بان حریف توپ راهی کرنر شد.

مهرداد محمدی در دقیقه 51 ارسال زیبایی را به سمت دروازه حریف ارسال کرد که ضربه مهدی رحیمی روی خط دروازه قرار گرفت و مهدی شریفی با ضربه‌ای آرام گل دوم سپاهان را به ثمر رساند.

میلاد کمندانی در دقیقه 52 شوت محکمی را به سمت دروازه سپاهان زد که با واکنش عالما این توپ برای پدیده ثمره‌ای نداشت.

در حالی که تیم حریف در حمله قرار داشت بازیکنان سپاهان در دقیقه 53 ضدحمله زیبایی را تدارک دیدند و ساسان انصاری پاس بسیار زیبایی را از میان مدافعان حریف به علیمحمدی داد و این بازیکن با ضربه‌ای زیبا گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 58 مدافع پدیده بر روی ساسان انصاری در محوطه جریمه خطا کرد که این پنالتی را ساسان انصاری به زیبایی درون دروازه قرار داد.

قاسمی‌نژاد بازیکن تیم پدیده در دقیقه 66 به عالمه تک به تک شد که دروازه‌بان سپاهان این توپ را به خوبی دفع کرد.

دقیقه 67 مهرداد محمدی به همراه 2 بازیکن دیگر سپاهان در ضدحمله قرار گرفتند که پاس نه چندان خوب این بازیکن سبب از دست رفتن این موقعیت برای سپاهان شد.

در دقیقه 74 در حالی که بازیکنان سپاهان 2 بر یک برتری نفرات نسبت به حریف داشتند اما شریفی با ضربه‌ای نه چندان خوب توپ را به دستان دروازه‌بان سپرد.

قاسمی‌نژاد در دقیثقه 77 ضربه سری را روانه دروازه سپاهان کرد که پس از برخورد با مدافعان سپاهان راهی کرنر شد.

میلاد کمندانی بازیکن پدیده در دقیقه 80 شوت ریواند محکمی را راهی دروازه سپاهان کرد که این توپ به دیرک دروازه برخورد کرد.

رضا میرزایی در دقیقه 90 حرکتی انفرادی را آغاز کرد و از پشت محوطه جریمه شوت زیبایی را به سمت دروازه حریف زد که با واکنش دروازه‌بان پدیده توپ به گل تبدیل نشد.

موعود بنیادی‌فر قضاوت این دیدار را بر عهده دارد که در این دیدار اسماعیل نظری، عبدالله حسینی و سعید صادقی از پدیده و مهدی رحیمی از سپاهان کارت زرد دریافت کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بغض سپاهان ترکید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..