تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بخش هایی از خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان های فارس

ائمه جمعه فارس در خطبه های امروز نماز جمعه، از بزرگداشت حماسه 9 دی تا وضعیت اجتماعی و اقتصادی مردم محل خدمتشان سخن گفتند.

بخش هایی از خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان های فارسحجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه  فراشبند با اشاره به حماسه مردمی نهم دی  گفت : در این روز ملت بصیر و بیدار در سراسر کشور به میدان آمدند و توطئه دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کردند ./

**********

حجه الاسلام خرسندی امام جمعه رستم گفت: در  سالروز گرامیداشت حماسه نهم دی مردم انقلابی با بصیرت و آگاه ایران بار دیگر نشان خواهند داد اجازه نمی دهند استکبار جهانی  خدشه ای به انقلاب اسلامیشان وارد کند .

***********

حجه الاسلام موسوی انور امام جمعه سپیدان لطف الهی ، عاشورای حسینی ، تدبیر رهبری و حضور مردم را نقش آفرین اصلی خلق حماسه عظیم 9 دی عنوان کرد و گفت :  باید آثار ، پیامدها و دستاوردهای این حماسه بزرگ بازخوانی شود .

بخش هایی از خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان های فارس

***********

حجه السلام موسوی خراسانی امام جمعه آباده گفت: نهم دی حماسه عظیم ملت برای دفاع از ارزش ها بود ، حرکتی خودجوش و بی نظیر که باطل السحر تمامی توطئه های ضد انقلاب وضد اسلام شد.

******بخش هایی از خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان های فارس

حجت الاسلام خاوری امام جمعه استهبان گفت: حماسه نهم دی ملت ایران درس بزرگی به سران فتنه و حامیان بیگانه آنان داد و ثابت کرد این ملت تا پای جان از انقلاب و نظام اسلامی خود دفاع می کند ./

***********

حجت الاسلام صباحی امام جمعه خرامه گفت : هر جا روشنگری باشد فتنه خاموش می شود و حماسه نهم دی ثابت کرد عهد و پیمان ملت با انقلاب و اسلامشان ناگسستنی و ریشه در ایمان و عواطف مردم دارد ./

***********

حجت الاسلام رمضانی امام جمعه موقت لارستان گفت بزرگداشت 9 دی یعنی بزرگداشت بصیرت انقلابی و هوشیاری ملت ایران، که با دشمن شناسی و حضور به موقع چشم فتنه را کور کردند.

************

حجه الاسلام شاکری امام جمعه مهر گفت:اوج بصیرت یک ملت این است که با  اتحاد و انسجام حول محور ولایت فقیه گام بردارد و با هوشیاری حرکات دشمن را رصد کند و بهنگام و بموقع اقدام مناسب انقلابی نشان دهد .

**********

حجت الاسلام عزیزی امام جمعه سعادت شهر از مسوولان خواست تا برای راه اندازی پزشکی قانونی در شهرستان پاسارگاد و ایجاد سردخانه در شهر سعادتشهر هر چه سریعتر اقدام کنند ./

***********

حجت الاسلام هاشمی زاده امام جمعه فیروزآباداز مسوولان استان خواست تا مشکل کارخانه پتروشیمی این شهرستان را برای اشتغال جوانان برطرف کنند تا موجب رونق اقتصادی در فیروزآباد شود ./

***********

حجت الاسلام خرسند امام جمعه کازرون گفت باید مراقب فضای مجازی بود که دشمن بوسیله آن ایمان و اعتقاد جوانان را نشانه گرفته و تلاش می کند جوانان این کشور را منحرف و از میل به پیشرفت بازدارد .

*********

حجت الاسلام آقایی امام جمعه مرودشت با اشاره به حماسه عظیم نه دی گفت: مردم ولایت مدار ایران اسلامی با پیروی از رهبر معظم انقلاب بار دیگر توطئه فتنه گران را خنثی کردند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند.

*********

حجت الاسلام جمالی زاده امام جمعه فسا گفت : نهم دی ماه سالروز به هم پیوستگی اقشار مختلف مردم از سلایق گوناگون در دفاع از انقلاب ، اسلام ، اصل ولایت فقیه و خلق حماسه ای دشمن شکن بود .

********

حجت الاسلام و المسلمین دژکام امام جمعه جهرم با اشاره به بازگشایی  فرودگاه جهرم گفت: بازگشایی این  فرودگاه اگر با استقبال خوب مردم از پرواز ها همراه باشد موجب ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در این شهرستان می شود .

**********

حجت الاسلام ناظمی امام جمعه موقت قادرآباد گفت: حماسه 9دی برگ زرینی است که مردم با بصیرت ایران در یک اقدام خودجوش آن را در تاریخ اسلامی به ثبت رساندند.

*************

حجت‌الاسلام خادم امام جمعه موقت شمال غرب شیراز گفت: بهانه فتنه سال ۸۸ انتخابات رياست جمهورى بود اما با اذعان حامیان خارجی این فتنه مشخص شد که هدف اصلی آن، براندازی نظام بود که با شکست روبه رو شد.

*************

حجت الاسلام درویشی امام جمعه بیضا با اشاره به سالروز حماسه مردمی 9دی گفت: این حماسه در تاریخ اسلام و انقلاب بی نظیر است زیرا در این روز، نقشه و توطئه استکبارجهانی با حضور میلیونی مردم خنثی شد.

***********

حجت الاسلام سمتی امام جمعه نوبندگان، 9 دی را نشانه بصیرت انقلابی مردم و ناامیدی دشمنان داخلی و خارجی دانست و افزود: در این روز بزرگ، انقلاب شکوهمندِ اسلامی بیمه شد.

***********

حجت الاسلام ربانی شیرازی، امام جمعه زرقان گفت: اتفاقات سال 88 سبب شد میلیونها ایرانی در نهم دی خودجوش برای دفاع از ارزش ها به میدان بیایند و نقشه‌ دشمنان خارجی و داخلی را نقش بر آب کنند.

*********

حجت الاسلام صفری امام جمعه اشکنان گفت: ایمن نبودن و  پیچ‌های خطرناک جاده‌های بخش اشکنان، از مهم‌ترین مشکلات این بخش است که باید برای جلوگیری از ایجاد حوادث ناراحت کننده، هرچه زودتر اصلاح شود.

******

حجت الاسلام صفری خطیب جمعه شهر بهمن با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: مسئولان اگر به جای دینی کردن سیاستشان، دینشان سیاسی شود، تقوا ندارند.

******

حجت الاسلام سفار امام جمعه آباده طشک با اشاره به سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی گفت: آموزش و پرورش آباده طشک در کاهش بی سوادی رتبه نخست استان را کسب کرده که شایسته قدردانی است .

*******بخش هایی از خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان های فارس

حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه ایزدخواست با اشاره به حماسه 9 دی گفت: ایستادگی مردم ایران مقابل فتنه به دشمنان خارجی و دست نشانده های آنان در داخل نشان داد با بصیرت ، فتنه در نطفه خفه خواهد شد .

*******

حجت الاسلام اسماعیل زاده امام جمعه کامفیروز گفت: مردم ایران نشان دادند که در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کردند، هرگز نه راه را گم می کنند و نه دست از ولایت فقیه  بر می دارند.

******

حجت الاسلام روحانی امام جمعه خفر با اشاره به افزایش قیمت برخی اجناس گفت: مسئولان باید به فکر اقشار کم درآمد و رفاه  آنان باشند و با کنترل درست قیمت ها، دل نگرانی مردم را برطرف کنند.

******

حجه الاسلام حسن ساریخانی امام جمعه مزایجان گفت:  حمایت و حضور مردم در حماسه 9 دی نشان داد که همواره پیرو رهبر هستند و با حمایت رهبر، توطئه دشمنان را خنثی می کنند.

******

حجت الاسلام بشارت امام جمعه میمند بصیرت و هوشمندی مردم را عامل شکست فتنه 88 بیان کرد و گفت: حماسه 9 دی سبب آشکار شدن اقتدار ایران در مقابل دشمنان شد.                   

**

حجت الاسلام زعیم امام جمعه صغاد گفت: حماسه 9 دی نشان داد که مردم باغیرت و ولایت مدار ایران هیچ گاه فریب نیرنگ دشمنان را نمی خورند و همواره از میهن و رهبر دفاع می کنند.

*****

حجت الاسلام بانشی امام جمعه بخش کر با اشاره به حماسه 9 دی گفت: این حماسه نمایشگاه رشد فکری، بصیرت و هوشمندی مردم ایران بود.

*****

حجت الاسلام دهقان امام جمعه لپویی با اشاره به سالروز شهادت حضرت معصومه گفت: هجرت این بانوی بزرگوار به ایران برای ترویج ولایت مداری بود که در تقویم تاریخ اسلام ثبت شد .

********

حجت الاسلام شهبازی امام جمعه ششده و قره بلاغ گفت: مردم با خلق حماسه 9 دی اعلام کردنداگر دشمن برابر دين آنان بايستد مقابل تمام دنيای آنها خواهند ايستاد.

***********

حجت الاسلام بحرینی امام جمعه وراوی گفت: دشمن نقشه دقیق  کودتای مخملی چیده بود و فتنه ای بزرگ برای براندازی حکومت اسلامی  طراحی کرده بود که با بصیرت امت اسلامی و هدایت مقام معظم رهبری در 9دی دشمن ناکام ماند.

*********

حجت الاسلام رستگار امام جمعه بخش سیدان، بصیرت و هوشیاری مردم و حرکت به موقع مردم در9دی را علت شکست فتنه 88 بیان کرد و گفت: این حماسه سبب نشان دادن اقتدار ایران به دشمنان شد و چهره پشت نقاب کسانی که خود را حافظ این انقلاب می دانستند آشکار شد.

******************

حجت الاسلام ملک مکان رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس درمراسم  معرفی امام جمعه جدید مرودشت گفت: استان فارس با داشتن 76 پایگاه نماز جمعه از استان های برتر کشور در اقامه این فریضه دینی است .

در این مراسم از زحمات 4 ساله حجت الاسلام احمدی امام جمعه پیشین مرودشت قدردانی و حجت الاسلام آقایی  به عنوان امام جمعه جدید معرفی شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بخش هایی از خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان های فارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..