تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ: به اندازه اوباما محبوب هستم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس جمهوری امریکا در پیامی توئیتری مدعی شد میزان محبوبیت او با باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق امریکا برابر است.

دونالد ترامپ در پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: در حالی که رسانه های جعلی دوست دارند درباره میزان محبوبیت به اصطلاح پایین من صحبت کنند، برنامه فاکس اند فرندز (از شبکه فاکس نیوز) نشان داد میزان محبوبیت من در 28 دسامبر 2017 تقریبا به اندازه میزان محبوبیت اوباما (رئیس جمهور سابق آمریکا) در 28 دسامبر 2009 بود که 47 درصد بود.

ترامپ ادامه داد: این به رغم پوشش های گسترده منفی درباره من و دروغ گویی درباره روسیه است.

این پیام توئیتری در واکنش به نظرسنجی سالانه مؤسسه گالوپ بود که در آن آمده است، اوباما و هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ این کشور محبوب‌ترین مرد و زن سال 2017 از نظر امریکایی‌ها هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ: به اندازه اوباما محبوب هستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..