تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انفجار در ری/خانم ۲۵ ساله دچار سوختگی شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک خانم ۲۵ ساله در اثر انفجار گاز شهری در طبقه چهارم یک واحد مسکونی در شهرری دچار سوختگی شد و شیشه‌های پنجره‌ها و درب ورودی واحدهای مسکونی طبقات دوم تا چهارم آسیب دید.

به گزارش مهر، شامگاه پنج شنبه انفجار گاز شهری در طبقه چهارم ساختمان مسکونی چهار طبقه در شهرری رخ داد، که بر این اساس آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۱۴، ۹ و گروه امداد و نجات ۱۷ به همراه خودروی نردبان هیدرولیکی و خودروی حامل تشک نجات در محل حادثه حاضر شدند.

این انفجار در یک واحد ۴۰ متری رخ داده بود و در پی آن شیشه‌های پنجره‌ها و در ورودی واحدهای مسکونی طبقات دوم تا چهارم این ساختمان و نیز تعدادی از منازل اطراف شکست و همچنین سقف ساختمان محل انفجار، دچار ترک‌خوردگی شد.

یک خانم جوان ۲۵ ساله در این حادثه از ناحیه دست، پا و صورت دچار سوختگی شد که با کمک همسایگان از محل حادثه خارج و به طبقات پایین ساختمان منتقل و تحویل عوامل اورژانس شد.

این حادثه هیچگونه آتش‌سوزی به دنبال نداشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انفجار در ری/خانم ۲۵ ساله دچار سوختگی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..