تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش آلاینده های جوی در تهران و شهرهای بزرگ

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در سه روز آینده درغالب مناطق کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود که پیامد آن افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در برخی شهرهای صنعتی و پر جمعیت است.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی در سه روز آینده درغالب مناطق کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود که پیامد آن افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در برخی شهرهای صنعتی و پر جمعیت است.

وی ادامه داد: از روز دوشنبه(۱۱ دی‌ماه) سامانه بارشی سمت شمال غرب و غرب کشور را تحت تاثیر قرار داده و سبب ابرناکی، بارش باران، وزش باد، کاهش دما و بارش برف درارتفاعات این مناطق می شود. همچنین روز دوشنبه در مناطقی از جنوب غرب کشور باد و گرد و خاک نیز دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: برای تهران نیز در روز جمعه (۸دی) آسمانی نیمه ابری تا قسمتی ابری و غبارمحلی با بیشینه و کمینه دمای۱۴ و۵سانتی‌گراد، در روز شنبه(۹دی) برای تهران آسمانی نیمه ابری تا قسمتی ابری و غبارآلود با بیشینه و کمینه دمای۱۵و ۶درجه سانتی‌گراد و برای روز یکشنبه(۱۰دی) برای تهران‌آسمانی نیمه ابری تا قسمتی ابری و غبارآلود با بیشینه و کمینه دمای ۱۷ و ۷درجه سانتی‌گراد پیش بینی می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش آلاینده های جوی در تهران و شهرهای بزرگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..