تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملکرد مرسدس بنز E63 S راببینید + فیلم

گروه خودرو
نویسنده

مرسدس بنز E63 S قطعا یکی از سریع ترین و قیو ترین خودروهایی است که در حال حاظر در بازار جهانی وجود دارد. این خودرو در دونسخه ی سدان و استیشن واگن به بازار عرضه می شود و رقیب مستقیم بی ام و M5 است. جالب است بدانید که این مرسدس بنز موفق شده است سریع ترین زمان را در پیست نوربرگ رینگ آلمان به ثبت برساند و سریع ترین خودروی استیشن در این پیست است.
این خودرو به یک موتور ۸ سیلندر وی شکل از نوع توین توربو مجهز است که ۴ لیتر حجم دارد و می تواند ۶۰۳ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. انتقال نیروی مرسدس بنز E63 S از طریق یک گیربکس ۹ دنده ی اتوماتیک به هر ۴ چرخ خودرو صورت می گیرد و این خودروی استیشن واگن را در عرض ۳.۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رساند.
در زمان گیری پیست نوربرگ رینگ این خودرو توانست در مسیر مستقیم این پیست به سرعت ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند اما حداکثر سرعت این خودرو روی ۲۹۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.
در همین خصوص ویدیویی در یوتیوب منتشر شده است که رانندگی و شتاب گیری با این خودرو را در اتوبان های آلمان نشان می دهد که بسیار دیدنی و جذاب است. اما جالب است که در این فیلم این خودرو به سرعتی بالاتر از ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا می کند. از دیگر نکاتی که در این ویدیو جلب توجه می کند شتاب گیری فوق العاده سریع و بدون مکث این خودرو است و گویی حرکت دادن اتاق دو تنی E63 S برای موتور این خودرو هیچ زحمتی ندارد.
در ادامه می توانید این ویدیوی دیدنی را تماشا کنید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملکرد مرسدس بنز E63 S راببینید + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..