تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳ سعی کنید در فصل امتحانات لحظاتی را به گشت و گذار اختصاص دهید. ورزش، قدم زدن، گپ و گفت

۳ سعی کنید در فصل امتحانات لحظاتی را به گشت و گذار اختصاص دهید. ورزش، قدم زدن، گپ و گفت با دوستان و خانواده و خواب برایتان لازم است. در برنامه روزانه تان چند دقیقه هم که شده به این کارها اختصاص دهید.

۴ هر یک ساعت که مطالعه می کنید ۱۰ تا ۱۵ دقیقه به مغزتان استراحت دهید. البته منظور از یک ساعت شصت دقیقه کامل است نه اینکه بین آن کارهای متفرقه هم انجام دهید. فراموش نکنید که مغزتان برای کارایی بهتر احتیاج به استراحت دارد.

۵ غذای خوب و ورزش در دوران امتحانات بسایر اهمیت دارد. باتری بدن شما را فقط غذاهای سالم می تواند شارژ کند. پس سعی کنید شارژ بدنتان را کامل کنید تا حین درس خواندن شارژتان تمام نشود. برای کاهش استرس و گردش منظم اکسیژن در خون نیاز دارید که حتما در برنامه تان ورزش را بگنجانید.

۶ هدفتان از درس خواندن چیست؟ اگر می خواهید موفق باشید و نمرات خوبی کسب کنید باید هدفتان را از درس خواندن بدانید و با رغبت به سراغ کتابتان بروید. بنابراین برای خودتان هدفی قرار دهید که به امید براورده شدن آن هدف درس هایتان را با دقت بیشتری بخوانید.

۷ هرفردی روش درس خواندن خودش را دارد. سعی کنید روشی که بهتر از پس فهمیدن درس ها بر می آیید را کشف کنید و به این ترتیب موفقیتتان را تضمین کنید.

مدرسه دوم|متوسطه اول ودوم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳ سعی کنید در فصل امتحانات لحظاتی را به گشت و گذار اختصاص دهید. ورزش، قدم زدن، گپ و گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..