تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خشک‌شدن 98 درصد درختان در بخش نیاسر کاشان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامرضا خیرخواه، در سومین جلسه شورای اسلامی کاشان  با تاکید برمشکلات تامین آب شرب حل و نگاه ویژه به کشاورزی بخش نیاسر که 98 درصد درختان بادام و گردو آن خشک شده را خواستار شد.

وی، تقویت خطوط موبایل، اینترنت و ایجاد اشتغال را نیز از دیگر دغدغه‌های این بخش برشمرد.

مهدی تقی پور، نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان و عضو شورای شهر نیاسر نیز در این نشست با اشاره به بحران کم آبی در بخش نیاسر گفت: مقاوم سازی آبشار یکی از موضوعات مهم نیاسر است که در صورت یک زلزله خفیف خسارات جبران‌ناپذیری بر جای خواهد گذاشت.

حسینعلی ابن علی، عضو شورای روستای ازوار از بخش برزک نیز با اشاره به توجه به پروژه آبرسانی دهستان گلاب با داشتن اعتبار 40 میلیارد تومانی گفت: تصیم بر حضورافراد تحت تکلف کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش برزک از شعبه کاشان به شعبه راوند موجب نارضایتی مردم و پرداخت زیاد هزینه ها در رفت و آمد مددجویان شده است.

محمود غلامزاده، عضو شورای شهر جوشقان قالی در ادامه، رهاشدن زباله‌ها درمحیط زیست بخش قمصر را از مشکلات این بخش دانست و گفت:همکاری شورای شهرهای قمصر، قهرود، کامو و چوگان نسبت به جمع‌آوری زباله‌ها ضروری است.

علیرضاکریمی قهرودی، عضو شورای قهرود نیز تصریح‌کرد: محیط زیست و منابع طبیعی اجازه حفرچاه زباله در هیچ جای منطقه را به ما نمی دهد و شهرداری کاشان نیز می گوید بیاید سهام شرکت پسماند را بخرید و برای هر کیلوزباله 20 تومان نیز پرداخت کنید.

محمدایرج درج‌سنگ، عضو شورای شهر مشکات، تداوم فعالیت بانک تجارت شعبه مشکات، احداث بلوار امام خمینی در ورودی این شهر و ایجاد یک شهرک صنعتی برای کاهش بیکاران در مشکات و کاهش تعرفه های هزینه آمبولانس برای انتقال متوفیان از دارالسلام گلابچی را خواستار شد.

 

سید محمدرضا مصطفوی، رییس شورای شهر برزک، حل مشکلات جاده برزک، ادامه فعالیت شعبه بانک ملی برزک، کمبود نیرو و سرمایه انسانی و حل مشکل رودخانه بیدک با وجود داشتن مصوبه اعتبار یک میلیارد تومانی را ازمهمترین مشکلات پیشروی این شهر برشمرد.

انتهای پیام/م

درختان در بخش نیاسرکاشان تشنه‌آب هستند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خشک‌شدن 98 درصد درختان در بخش نیاسر کاشان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..