تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقیف خودروی حامل اموال مسروقه در بانه

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ فرزاد کریمی گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در ایست و بازرسی جاده بانه - سقز،  به یک دستگاه پراید مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو، 59 قلم وسایل منزل، مقادیری وجه نقد، طلاجات و وسایل شخصی از جمله یک لپ تاپ، یک دوربین فیلمبرداری، مدارک شناسایی خودرو، کارت عابر بانک و گوشی همراه به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ کریمی تاکید کرد: در این ارتباط سه متهم دستگیر شده و در بازجویی های فنی، اعتراف کردند اقلام مکشوفه را از داخل 2 منزل در شهر بانه سرقت کرده اند.

به گفته وی، پلیس بانه ضمن شناسایی مالباختگان برای تحویل اقلام مسروقه به ایشان، متهمان را با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کرد.

انتهای پیام/م

یک میلیارد ریال اموال مسروقه در بانه کشف شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقیف خودروی حامل اموال مسروقه در بانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..