تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم قم قدردان زندگی در جوار کریمه اهل‌بیت(س) باشند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز قم؛  حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد ،استاد حوزه علمیه قم شامگاه پنجشنبه در مراسم شب رحلت بانوی کریمه اهل‌بیت(س) که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد با بیان اینکه ولایت اهل‌بیت(ع) به سرزمین‌ها و موجودات ابلاغ‌ شده است اظهار داشت: شهر قم ولایت اهل‌بیت(ع) را به شیوه مطلوبی پذیرفته به همین علت از یک جایگاه متفاوت در میان شهرها برخوردار است و ما مردمان قم نیز باید قدردان زندگی در این شهر باشیم.

 

وی از مردم قم به‌عنوان مروجین فرهنگ اهل‌بیت(ع) نام برد و افزود: اکنون قم مرکز و پایتخت دینی جهان تشیع است و اهل‌بیت(ع) نیز بارها اشاره کردند این شهر سرزمین آن‌هاست.

 

استاد حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه دوستداران اهل‌بیت(ع) با دفن شدن در قم سختی‌های قیامت را تجربه نخواهند کرد گفت: شخصیت‌های برجسته‌ای که از دوران امام صادق(ع) تاکنون در شهر قم فعالیت داشتند در ارتقای جایگاه قم مؤثر هستند.

 

وی از شهر قم به‌عنوان حرم خاندان پیامبر اسلام(ص) نام برد و ادامه داد: به همت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) خدمات تبلیغی گسترده در این شهر دنبال شده که این فعالیت‌ها قابل‌تقدیر است چرا که اکنون به برکت این فعالیت‌ها به‌صورت مستمر شاهد ترویج آموزه‌های دینی و فرهنگ شیعی در قم هستیم.

 

فرحزاد یادآور شد: زیارت حضرت فاطمه معصومه(س) به‌عنوان تضمین‌کننده بهشت مؤمنان توسط سه امام مورد تأکید قرار گرفته است این که بانوی کریمه اهل‌بیت(س) یک زیارت‌نامه اختصاصی دارند نشان می‌دهد که ایشان در میان امامزادگان یک جایگاه متفاوتی را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/ت

قم مرکز و پایتخت دینی جهان تشیع است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم قم قدردان زندگی در جوار کریمه اهل‌بیت(س) باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..