تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فتنه 88 یکی از خطرناک ترین توطئه های دشمن در سال های پس از انقلاب اسلامی بود

ساعت: 16:05 منتشر شده در مورخ: 1396/10/07 شناسه خبر: 1267947

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان زنجان:

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه انصار المهدی(عج) زنجان گفت: فتنه 88 یکی از خطرناک ترین توطئه های دشمن در سال های پس از انقلاب اسلامی بود بود که با بصیرت مردم از بین رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید رضا مصظفوی در گفت و گو با مهرزنجان؛ ضمن تبریک سالروز حماسه 9 دی افزود: فتنه 88 یکی از خطرناک ترین توطئه های دشمن در سال های پس از انقلاب اسلامی و از پیچیده ترین سناریوه های دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی بود.

وی تصریح کرد: همه تلاش های همه جانبه غرب با حمایت های مالی اطلاعاتی صاحب نظران انقلاب های رنگی و مخملی نهایتا منجر به فتنه بزرگ شد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان زنجان گفت: دشمن با ایجاد مطالبات کاذب سیاسی و اجتماعی در مردم از جمله قائله های قومی، آنها را تحریک می کرد.

حجت الاسلام سید رضا مصطفوی تصریح کرد: دشمن در سال 88 پیچیده تر و با برنامه ریزی در صدد بر اندازی نظام انقلاب اسلامی بودند.

وی با بیان اینکه دشمن از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در صدد تسخیر ایران بوده است، افزود: بعد از پیروی انقلاب اسلامی دشمن شکست سنگینی خورده بود و می ترسید جمهوری اسلامی ایران الگویی برای سایر کشورها باشد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان زنجان با بیان اینکه دشمن همچنان ساکت ننشته و در حال دسیسه علیه انقلاب اسلامی است، گفت: جنگ داعش و تکفیری ها قطعا و یقینا دست استکبار بوده و هدف آنها سلطه بر جمهوری اسلامی بوده که با بصیرت رزمندگان اسلام و فرماندهی با تدبیر سردار سلیمانی، موضوع مدیریت و منجر به شکست تکفیری ها و داعش در سوریه وعراق شد.

حجت الاسلام مصطفوی گفت: حضور با بصیرت مردم در 9 دی نقش بسزایی دارد، مخصوصا خانواده های شهدای مدافع حرم و رزمنگانی که به جبهه مقاومت اعزام می شدند که اینها حاکی از بصیرت مردم است.

وی افزود: حضور مردم در راهپیمایی 9 دی حاکی از بصیرت مردم بود که مردم به موقع اقدام کرده و حماسه ماندگاری را از خود نشان دادند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فتنه 88 یکی از خطرناک ترین توطئه های دشمن در سال های پس از انقلاب اسلامی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..