تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام 9 دی ۸۸ حضور مردم بصیر در صحنه برای دفاع از انقلاب و اسلام بود

ساعت: 16:04 منتشر شده در مورخ: 1396/10/07 شناسه خبر: 1267916

کارشناس مسائل سیاسی در ماهنشان گفت: مردم ایران اسلامی از صدر انقلاب تا به امروز با پرچم داری رهبر معظم ایران اسلامی همیشه در صحنه وپیچ های بحران مدافع انقلاب بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی پناهی امروز در گفت و گو با خبرنگار شمیم ماهنشان، گفت:  مردم باشعور و فهیم هر وقت احساس کنند خطری انقلاب و نظام را تهدید می کند آتش با اختیار عمل می کنند.

وی افزود: مردم بزرگ و انقلابی و با بصیرایران اسلامی همیشه از حرم رسول الله( ص) و منتسبین به اهل بیت علیهم السلام دفاع جانانه می کنند .

کارشناس مسائل سیاسی در ماهنشان گفت: درفتنه ۸۸ که عوامل فتنه یکسر از خارج و سر دیگر در داخل به وسیله افراد فریب خورده شکل گرفته بودند با حماسه مردمی در نه دی سرکوب شدند.

حجت الاسلام پناهی اظهارداشت:  پیام ۹دی حضورمردم دردفاع از نظام و انقلاب بود انقلاب اسلامی حاصل  ۲۰۰سال مبارزات بزرگ مردان از جمله حضرت امام راحل بوده است.

وی افزود: استکبارجهانی درطول ۳۰سال از عمر انقلاب از حربه وترفندهای مختلف از  از جمله جنگ سخت و جنگ نرم ، تحریم، تهاجم،  نفوذ و غیره جهت سرنگونی انقلاب استفاده کرده اند که با هوشیاری مردم بزرگ ایران اسلامی با محوریت رهبر حکیم و فرزانه نقشه دشمن عملی نمی شود.

کارشناس مسائل سیاسی در ماهنشان گفت: در فتنه  ۸۸که دو عامل باعث این بحران خطرناک شده بود یکی دشمنان خارجی یعنی آمریکا و دیگری فریب خورده گان از جمله چندین نفر از نخبه گان بی خرد و بی بصیرت داخلی و عده ای مردم ناآگاه باعث شده بودند نظام جمهوری اسلامی هزینه زیادی صرف خسارت اتفاقهای این فتنه دهد.

حجت الاسلام پناهی اظهارداشت: فتنه گران ۹ ماه نظام را درگیر این کار و خرابی و خسارت به نظام و مملکت کردند در نهایت این بحران مهم در نهم دی ماه ۸۸ با مدیریت پیامبر گونه رهبری عزیز و هوشیار و مردم بصیر و متدین و انقلابی نقشه دشمن را بر آب کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام 9 دی ۸۸ حضور مردم بصیر در صحنه برای دفاع از انقلاب و اسلام بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..