تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجمع اعتراض آمیز کامیون‌داران به عدم افزایش کرایه‌ها و دریافت مطالبات خود در زنجان+ تصاویر

ساعت: 14:27 منتشر شده در مورخ: 1396/10/07 شناسه خبر: 1267889

کامیون داران امروز در زنجان به علت عدم افزایش کرایه‌ها و دریافت مطالبات خود در زنجان تجمع کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; صبح  امروز در حدود 200 نفر از کامیون‌داران به دلیل عدم پرداخت مطالباتشان از سوی برخی از شرکت‌ها و عدم اعمال افزایش 15 درصدی کرایه‌ها در اتوبان 22 بهمن زنجان دست به تجمع اعتراضی زدند.

این تجمع کنندگان علت تجمع خود در رسیدن به حق و حقوق خود عنوان کردند.

تجمع کامیون داران در زنجان

یکی از تجمع کنندگان با اشاره به بدهی‌ها و عدم پرداخت مطالبات خود اظهار کرد: در حال حاضر یکی از شرکت‌های فعال در حوزه سرب و روی زنجان نزدیک به 5 میلیارد تومان به کامیون‌داران بدهی دارد و در پرداخت آن اقدامی نمی‌شود.

وی با اشاره به دومین مطالبات خود ابراز کرد: دومین مشکل ما در شرکت زرین معدن بوده که حدود 30 دستگاه کامیون توسظ این شرکت خریداری شده که هر سال نیز خرید 40 دستگاه را در برنامه دارند و این کار شغل آینده ما را با خطر مواجه می‌کند.

این کامیون‌دار بیان کرد: برخی از کامیون‌داران حدود 10 تا 15 سال سابقه کار در شرکت زرین معدن را دارند با این اقدام آینده شغلی ما به خطر می‌افتد.

تجمع کامیون داران در زنجان

یکی دیگر از معترضان با اشاره به اینکه سومین مشکل ما عدم افزایش کرایه‌ها توسط شرکت زرین معدن است افزود: در حدود 3.5 سال است که با حقوق ثابت هر تنی 23 هزار تومان کار می‌کنیم و در این مدت هیچ گونه افزایش کرایه‌ای نداریم.

وی خاطر نشان کرد: طبق تعریف جدید پایانه‌ افزایش کرایه‌ها 15 درصد از شهریور ماه اعمال شده و این افزایش کرایه‌ها در همه شرکت‌ها انجام شده ولی شرکت زرین معدن آسیا هیچ گونه اقدامی در این خصوص نکرده است.

این معترض گفت: شرکت زرین معدن در پاسخ به افزایش کرایه‌ها کامیون‌داران می‌گوید با این کرایه کار نمی‌کنید می‌توانید بروید و با افزایش کرایه‌ها نیز مخالفت می‌کنند.

وی بیان کرد: در حدود 200 دستگاه کامیون در این شرکت کار می‌کند و خواسته ما هم این است که زرین معدن ماشین‌های خود را بردارد و نسبت به افزایش کرایه‌ها نیز اقدام کند.

تجمع کامیون داران در زنجان

یکی دیگر از تجمع کنندگان افزود: برخی‌ها باعث تحریک و استرس راننده‌ها شده و می‌گویند معدن مال ماست و خاک آن نیز متعلق به ما بوده در حالی که در تابلو شرکت سرب و روی انگوران نوشته که متعلق به صنایع و معادن کشور بوده و حرف دوم را در خاورمیانه در تولید شمش سرب و روی می‌زند و با این وجود معدن ملی بوده و تولید و اشتغال آن نیز ملی است.

وی بیان کرد: معدن انحصاری نیست و شرکت زرین معدن هم باید دست از کامیون‌داری بردارد و تکلیف خود را مشخص کند.

تجمع کامیون داران در زنجان

تجمع کامیون داران در زنجان

*تصویب افزایش کرایه 15 درصدی در جلسه انجمن سرب و روی

یک منبع آگاه از تصویب افزایش 15 درصدی کرایه‌ها کامیون‌داران در جلسه انجمن سرب و روی خبرداد و افزود: این مشکل در جلسه انجمن سرب و روی مطرح شد که هیچ نماینده‌ای از شرکت زرین معدن در جلسه حاضر نشد و این شرکت نیز زیر بار مصوبه افزایش 15 درصدی کرایه‌ها نمی‌رود.

وی افزود: یکی از شرکت‌های زیر مجموعه صنایع سرب روی ایران نیز به کامیون‌داران بدهی‌هایی دارد که نیز به دلیل اختلافات خود با شرکت زرین معدن بوده است.

این منبع آگاه افزود: مقرر شده یک جلسه اختصاصی با حضور شرکت زرین معدن، پایانه‌ها و یکی از شرکت‌های زیر مجموعه صنایع سرب روی ایران تشکیل شده و مشکلات راننده کامیون‌ها در افزایش کرایه‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجمع اعتراض آمیز کامیون‌داران به عدم افزایش کرایه‌ها و دریافت مطالبات خود در زنجان+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..