تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موافقت وزیر کار با تقسیط بدهی های شهرداری مهاباد

ساعت: 19:41 منتشر شده در مورخ: 1396/10/08 شناسه خبر: 1268420

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتملاعی در سفر روز پنجشنبه خود به مهاباد با تقسیط بدهی های شهرداری این شهر موافقت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مکریان؛ وزری کار در سفر یک روزه خود به مهاباد با تقسیط بدهی های شهرداری این شهر به تامین اجتماعی موافقط کرد.

 بر اساس اظهارات سخنگوی شورای اسلامی شهر مهاباد رفیعی با موافقت با درخواست اعضای این شورا در خصوص تقسیط بدهی های شهرداری مهاباد به تامین اجتماعی موافقت کرده است.

کریمی با استناد به نامه امضا شده از سوی وزیر کار گفت: بنا بر درخواست مکتوب شورای شهر جرائم و حق الاجرا  بدهی های شهرداری به تامین اجتماعی حذف و اصل  بدهی های این بدهی ها به ۶۰ نوبت تقسیط شده است.

شهرداری مهاباد با بدهی بیش از ۸۰ میلیارد تومانی در شرایط بسیار نامساعد مالی قرار دارد که به همین دلیل این مجموعه ماههاست از پرداخت به موقع حقوق پرسنل خود ناتوان مانده است.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موافقت وزیر کار با تقسیط بدهی های شهرداری مهاباد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..