تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات آمادگی جسمانی شهر ربط با معرفی ورزشکاران برتر به کار خود پایان داد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئول برگزاری این دوره از رقابت ها روز جمعه به خبرنگار بُلفَت گفت: مسابقات آمادگی جسمانی با حضور ۳۶ ورزشکار شهرستانی به مدت یک روز و در ۵ گروه وزنی ۶۰ ، ۷۰ ، ۸۰ ، ۹۰ و +۹۰ در شهر ربط از توابع بخش مرکزی شهرستان سردشت برگزار شد.

“سلیمان قادری” با اشاره به اینکه کلیه آیتم ها پشت سر هم و زمان در آنها مهم بوده است، اظهار کرد: این ورزشکاران در ۵ گروه وزنی و در آیتم های کنده ی ۴۰ کیلویی به تکرار، شنو کامل به تکرار، بارفیکس کامل ۲ تکرار، حمل کیسه شنی ۴۰ کیلویی و غلت لاستیک لودر معمولی رقابت کردند.

وی با بیان اینکه نفرات برتر در هر گروه وزنی جواز حضور در مسابقات استانی را کسب کردند، گفت: در وزن ۶۰ کیلوگرم به صورت مشترک هیمن میرجی، کیوان ضیایی و زانیار سلیمی هر سه مقام اول، و همچنین بلال آتش ترک مقام دوم و مهدی حیدری مقام سوم را به دست آوردند.

قادری افزود: در وزن ۷۰ کیلوگرم نیز مقام اول سامان قادری، مقام دوم هیوا سلیمان زاده و مقام سوم عبدالرحیم داورپناه و همچنین در وزن ۸۰ کیلوگرم مقام اول سلام سلیمان پور، مقام دوم بایزید داور پناه و مقام سوم فرهاد لطفی مکری و همینطور در وزن ۹۰ کیلوگرم مقام اول آرام محمودی، مقام دوم مهران رشید زاده و مقام سوم فرهاد رمضانی و همچنین در وزن ۹۰+ کیلوگرم مقام اول ریبوار احمد حمزه، مقام دوم نوید قادر پور و مقام سوم مهدی شریفی عنوان نفرات برتر این دوره از رقابت ها را کسب کردند.

بر اساس گزارش بُلفَت، نخستین دوره مسابقات قویتران مردان غرب کشور در اسفند سال ۹۴ در مکان پارک هه واره به رزه واقع در شهر ربط با حضور قهرمانان آسیا و جهان محراب فاطمی، رحیم عسگری و مجتبی ملکی برگزار شد و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

و دومین دوره مسابقات چندجانبه قویترین مردان غرب کشور هم در شهر ربط و در اردیبهشت ماه امسال در پارک هه واره به رزه این شهر با حضور تماشاگران پرشور ربطی برگزار شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات آمادگی جسمانی شهر ربط با معرفی ورزشکاران برتر به کار خود پایان داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..