تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حماسه ۹ دی ثابت کرد که انقلاب اسلامی در باورهای دینی مردم ریشه دارد

ساعت: 19:18 منتشر شده در مورخ: 1396/10/08 شناسه خبر: 1268255

فرمانده سپاه شبستر گفت: نهم دی برای همیشه ثابت کرد که انقلاب اسلامی ایران صرفاً یک جریان تدافعی و یک حرکت افندی مقطعی نیست بلکه در عمق و اعتقادات مکتبی و باورهای دینی مردم ریشه دارد و با فرهنگ عاشورا پیوند خورده و با فرهنگ عاشورا قوام و دوام می‌یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ محمد رضایی در گفتگو با خبرنگار شبسترنیوز با گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی ماه گفت: حماسه ۹ دی جوشش ولایتمداری و ترنم عاشقانه امت قهرمان ایران اسلامی است که با الهام از فرهنگ عاشورا تا عرش الهی طنین انداز، و در تاریخ جاودانه شد.

وی اظهار کرد: یکی از پایه های اقتدار و قدرت نرم در نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور سرنوشت ساز ملت ولایتمدار ایران در لحظه های حساس و تاریخی انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه شبستر افزود: جامعه انسانی همواره از برکات و عنایات الهی متنعم می‌گردد و حیات و قوام  اجتماعی هرملتی بستگی به عمق باورها و اعتقادات عمیق وحیات عاشقانه‌ای دارد که وسعت جریان هدایت الهی را ترسیم می‌نماید.

فرمانده سپاه شبستر یادآور شد: حماسه ۹ دی ترنم عشق و ایمانی جاودانه و سند پایبندی مردم فهیم ایران اسلامی به ولایت فقیه و آرمان‌های توحیدی بود که شعاع انعکاس آن پهنای آسمان‌ها و زمین را درنوردید و فریاد ملت با نوای «یا ابوالفضل »و «یاحسین»در عرش الهی طنین انداز شده و در تاریخ جاودانه گشت.

وی ادامه داد: حضور حماسی و اعتقادی ملت ولایتمدار ایران اسلامی در حماسه ۹ دی ثابت کرد که عشق و ایمان و اعتقادات قلبی و باورهای اسلامی و هویت دینی و ملی در رگ های جامعه جریان دارد و همواره عنایات غیبی حضرت حق و توجهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (روحی واروحنا الفداء العالمین) در پشت جریانات انقلاب است و نظام اسلامی را هدایت می‌نماید.

رضایی اظهار داشت: ملت سرافراز و مقتدر ایران اسلامی در حماسه سرنوشت ساز و تاریخی ۹ دی ثابت کرد که افق اندیشه ملت به آسمان پهناور ولایت و عشق به ائمه اطهار دوخته شده و با توسل به آن ذات مقدس حیات انسانی و اجتماعی خود را برای رسیدن به کمال نهایی ترسیم می‌نمایند.

وی گفت: نهم دی برای همیشه ثابت کرد که انقلاب اسلامی ایران صرفاً یک جریان تدافعی و یک حرکت افندی مقطعی نیست بلکه در عمق و اعتقادات مکتبی و باورهای دینی مردم ریشه دارد و با فرهنگ عاشورا پیوند خورده و با فرهنگ عاشورا قوام و دوام می‌یابد.

فرمانده سپاه شبستر خاطرنشان کرد:مردم ایران اسلامی با حضور در حماسه نهم دی ماه اعلام کردند که آرمان‌خواه و ولایتمدار هستند و هیچ زمان از آرمان های انقلابی و ولایی خود کوتاه نمی‌آیند و مردم و رهبری یکدل و واحدند و این مسئولین هستند که باید همواره خودشان را به مردم نزدیک کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حماسه ۹ دی ثابت کرد که انقلاب اسلامی در باورهای دینی مردم ریشه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..